تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
plusresetminus
حزب الله: امیر قلعه‌نویی که یکی از گزینه‌های استقلال است، در بازی با پرسپولیس یکی از سنگین‌ترین شکست‌های دوران فوتبالش را تجربه و در پایان نیم فصل لیگ برتر، با گل گهر به رده نهم جدول سقوط کرد.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۹۸۲
سقوط آزاد امیر قلعه‌نویی که گزینه استقلال است/ «گل»گهر زود خشکید!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پایان کار تیم فوتبال گل گهر در نیم فصل نخست لیگ بیستم تلخ‌ترین پایانی بود که یک تیم می‌توانست در پایان ۱۵ هفته رقابت داشته باشد. گل گهر در دیدار پایانی نیم فصل نخست و از دیدار معوقه هفته دهم، با پنج گل مقابل پرسپولیس شکست خورد و به دلیل سنگین بودن این باخت و رسیدن تفاضل گل به عدد صفر، به رده نهم جدول سقوط کرد.
گل گهر در حالی نیم فصل را شروع کرد که از چهار هفته ابتدایی، صاحب ۱۰ امتیاز شد و صدر جدول را در دست داشت. از همان زمان خیلی‌ها تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانستند و تصور بر این بود که روند برد و موفقیت گل گهر ادامه داشته باشد.
تیم سیرجانی در ادامه با دو باخت متوالی به پیکان و صنعت نفت روی دست انداز رفت و به تدریج راهی را طی کرد که به دور شدنش از صدر جدول منجر شد.
استقلال، تراکتور و پرسپولیس دیگر تیم‌هایی بودند که علاوه بر پیکان و صنعت نفت موفق شدند در نیم فصل نخست برابر تیم قلعه نویی برنده از زمین خارج شوند.

با نگاهی به جدول لیگ در پایان نیم فصل می‌توان متوجه شد گل گهر تنها موفق شده است تیم (سپاهان) را شکست بدهد و برابر سایر تیم‌های مدعی یا شکست خورده و یا به تساوی رسیده است.
هنوز مشخص نیست امیر قلعه نویی که یکی از گزینه‌های جانشینی فکری در استقلال است و مدتهاست افتخار حضور در نشست‌های خبری را به رسانه‌ها هم نمی‌دهد، در نیم فصل دوم چه برنامه‌هایی برای خروج تیمش از این وضعیت دارد.
با توجه به خبرهایی که از مذاکرات قلعه نویی با یک تیم دیگر به گوش می‌رسد، آیا این مربی با تاکتیک‌هایی که گل گهر را در بن بست قرار داده است، از تیم سیرجانی جدا می‌شود؟ آیا می‌توان امیدوار بود گل گهر دوباره بوی صدر جدول بدهد و به عنوان مدعی در نیم فصل دوم به جدول بازگردد؟
نتایج تیم گل گهر در نیم فصل نخست لیگ بیستم به این ترتیب است:
گل گهر ۳ - سپاهان یک
مس رفسنجان صفر - گل گهر ۲
گل گهر یک - فولاد یک
ماشین سازی صفر - گل گهر یک
گل گهر یک - پیکان ۲
صنعت نفت ۲ - گل گهر یک
گل گهر ۳ - شهر خودرو یک
ذوب آهن یک - گل گهر یک
گل گهر یک - استقلال ۲
گل گهر صفر - پرسپولیس ۵
آلومینیوم اراک صفر - گل گهر صفر
گل گهر یک - تراکتور ۲
سایپا صفر - گل گهر یک
گل گهر صفر - نفت مسجد سلیمان صفر
نساجی مازندران یک - گل گهر ۲
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین