کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش بستری بیماران مبتلا به کرونا در البرز

ایسنا , 2 اسفند 1399 ساعت 10:43

حزب الله:سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طبق رنگ بندی ستاد ملی کرونا، در حال حاضر کرج، فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ در وضعیت زرد و شهرستان اشتهارد و طالقان هم در وضعیت آبی قرار دارند ولی با توجه به روند افزایشی تعداد بیماران و همچنین یک مورد فوتی مبتلا به کرونای انگلیسی در بیمارستان هشتگرد، به دستور استاندار اعمال محدودیت‌ها شدید شده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۰۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و از خدمات کادر بهداشت و درمان استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به وضعیت مراجعات به مراکز درمانی استان گفت: در مقایسه با دو هفته اخیر هم در تعداد مراجعین سرپایی و هم در موارد بستری با افزایش مواجه هستیم.
این مسئول اضافه کرد: این آمار افزایشی شدید نبوده و از مردم انتظار داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از شیوع موج کرونا در استان شوند.
بابایی در پاسخ به اینکه چرا واحدهای صنفی در سه شهرستان اشتهارد، نظرآباد و ساوجبلاغ با محدودیت فعالیت مواجه شده‌اند، گفت: طبق رنگ بندی ستاد ملی کرونا، در حال حاضر کرج، فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ در وضعیت زرد و شهرستان اشتهارد و طالقان هم در وضعیت آبی قرار دارند ولی با توجه به روند افزایشی تعداد بیماران و همچنین یک مورد فوتی مبتلا به کرونای انگلیسی در بیمارستان هشتگرد، به دستور استاندار اعمال محدودیت‌ها شدید شده است.
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز توضیح داد: امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها و همکاری مردم در رعایت فاصله اجتماعی، بهداشت دست، استفاده از ماسک و عدم حضور در مکان‌های عمومی بتوانیم از گسترش این ویروس جلوگیری کنیم.


کد مطلب: 247955

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/247955/افزایش-بستری-بیماران-مبتلا-کرونا-البرز

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com