کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح آرامسازی معبر خط چهار حصار ضروری است

پایگاه خبری کرج امروز , 2 اسفند 1399 ساعت 10:02

حزب الله:معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج بر ضرورت اجرای طرح آرامسازی معبر خط چهار حصار تاکید کرد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی‌نژاد در نشست با شهردار منطقه ۱۰ پیرامون بررسی مشکلات و طرح‌های ترافیکی این منطقه، اظهار کرد: اقدامات ترافیکی صورت گرفته در سطحِ شهر کرج اعم از نصب تجهیزات ترافیکی، جانمایی و نصب تابلوهای اخباری و اخطاری، مناسب‌سازی مسیر تردد عابرین پیاده و شناسایی نقاط حادثه خیز معابر درون شهری این کلانشهر ارتقای امنیت عابرین و شهروندان را به همراه دارد.
وی با تاکید بر اینکه بایستی تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت تردد عابران پیاده در نقاط حادثه خیز اتخاذ شود، افزود: کاهش تصادفات منجر به جرح و فوت بدون برنامه‌ریزی دقیق و همه جانبه در این بخش امکان نیست که بی شک تحقق این مهم همکاری همه جانبه بخش‌های مختلف را نیز می‌طلبد.
این مسئول اجرای طرح آرامسازی معبر خط چهار حصار را ضروری عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم کاهش سرعت و حجم ترافیک، افزایش راحتی عابران پیاده، ایجاد فضای ایمن عمومی و دسترسی مناسب به خدمات مورد نیاز شهروندان را در پی دارد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در بخش دیگر با اشاره به اجرای فاز نخست طرح مناسب‌سازی مسیر تردد عرضی عابرین پیاده در چهار نقطه از بلوار خلج آباد میزان پیشرفت فیزیکی این طرح را ۴۰ درصد اعلام کرد.
احمدی نژاد از اجرای طرح هوشمند سازی تقاطع امام خمینی(ره) " میدان کرج" طی روزهای آتی خبر داد و گفت: اتخاذ تصمیمات لحظه‌ای و نظارت بر جریان ترافیک معابر درون شهری کرج از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح هوشمندسازی تقاطع‌ها به شمار می‌رود


کد مطلب: 247950

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/247950/اجرای-طرح-آرامسازی-معبر-خط-چهار-حصار-ضروری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com