تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
plusresetminus
حزب الله: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به دشواری کسب سهمیه المپیک در وزن ۶۷ کیلوگرم در رقابت های گزینشی آسیا، گفت: تمام هدف ما این است هر ۳ سهمیه باقیمانده را در این رقابت ها بگیریم و کار را تمام کنیم.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۹۴۷
بنا: انتخاب اشتباه انگیزه ها را از بین می برد/ می خواهیم کار را در قزاقستان تمام کنیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد بنا  درباره آخرین وضعیت فرنگی کاران حاضر در اردوی تیم ملی، اظهار کرد: در حال برگزاری اردوی چهارم تیم ملی کشتی فرنگی هستیم و خوشبختانه بچه ها هر روز بهتر از قبل می شوند. در مجموع وضعیت تیم خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد. فدراسیون نیز نهایت همکاری را انجام می دهد و همه امکانات مورد نیاز فراهم است، بچه ها نیز با انگیزه بالا در حال تمرین هستند و همگی برای کسب موفقیت تلاش می کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره مصدومان احتمالی اردوی تیم ملی، گفت: به هر حال آسیب دیدگی در رشته ای مثل کشتی اجتناب ناپذیر است،  میثم دلخانی از ناحیه پا و رضا اسدی از ناحیه کتف  آسیب دیدگی قدیمی دارند و در حال مداوا هستند تا بهبودی کامل را بدست بیاورند. امیر قاسمی منجزی نیز ۳ روز پیش از ناحیه مچ پا در تمرینات دچار آسیب دیدگی شد. قرار بود ۱۲ کشتی گیر به اوکراین اعزام شوند که کار محمد الیاسی درست نشد و باید ببینیم وضعیت قاسمی منجزی نیز تا زمان اعزام به اوکراین به چه صورت خواهد بود.
وی درباره برنامه کادر فنی برای انتخاب ملی پوشان در میادین پیش رو، گفت: نفرات اعزامی قرار است هفتم اسفند به تورنمنت اوکراین بروند اما ما ششم اردوی بعدی را آغاز می کنیم، بچه هایی که از اوکراین باز می گردند چند روز استراحت می کنند و ۹ روز از ما جدا هستند اما برنامه های خود را دنبال خواهند کرد. قرار است برای اردوی ششم نیز آن ها به تیم اضافه شوند تا در نهایت ۳ کشتی گیر اعزامی به رقابت های کسب سهمیه و همچنین تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شوند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ۳ فرنگی کار اعزامی به رقابت های کسب سهمیه و پس از آن المپیک توکیو از هم اکنون تا حد زیادی انتخاب شده اند یا خیر، تصریح کرد: انتخاب همیشه مخصوصا در زمان هایی که المپیک را در پیش داریم، برای هر مسابقه ای سخت است چرا که انتخاب اشتباه انگیزه را از بین می برد. ما همیشه در زمان مناسب نفرات را معرفی می کنیم. طبیعتا باید کشتی گیران اعزامی از تورنمنت اوکراین بازگردند و پس از آن راجع به انتخاب نفرات تصمیم گیری کنیم. 
بنا افزود: زمان کافی برای انتخاب درست کشتی گیران در رقابت های کسب سهمیه و قهرمانی آسیا داریم. با توجه به قهرمانی های دو دوره اخیر مردم توقع دارند باز هم در آسیا قهرمان شویم اما در کنار آن در حال حاضر از المپیک مهمتر برای ما رقابت های کسب سهمیه است تا ۳ سهمیه باقیمانده را کسب کنیم. پس از آن دوباره بچه ها را در تورنمنت ها و تمرینات محک بزنیم تا در نهایت بهترین نفرات را برای المپیک انتخاب کنیم‌.
وی تصریح کرد: همچنین دو ماه پس از مسابقات المپیک رقابت های قهرمانی جهان را داریم و جام تختی نیز در این میان برگزار می شود که می تواند کمی از بچه هایی که بیرون مانده اند را وارد مسابقات کنیم، بنابراین انتخاب های مختلفی داریم و هنوز کادر فنی به انتخاب قطعی درباره هیچ کدام از کشتی گیران نرسیده و در موعد مقرر انجام خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره امیدواری کادر فنی تیم ملی برای کسب ۳ سهمیه باقیمانده در رقابت های گزینشی قزاقستان، گفت: ما در وزن ۶۷ کیلوگرم کار خیلی سختی داریم چرا که حریفان بسیار خوبی در آسیا به روی تشک می روند، در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز کشتی گیران ازبکستان و قرقیزستان سهمیه گرفته اند اما قزاقستان  میزبان، کره و ژاپن و ... به دنبال سهمیه المپیک هستند و در ۹۷ کیلوگرم  نیز کسی سهمیه نگرفته است. در مجموع در اوزان ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم شانس زیادی برای کسب سهمیه داریم. در ۶۷ کیلوگرم نیز تمام سعی ما این است که کار را در همین مسابقات تمام کنیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین