تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
plusresetminus
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج:

افزایش سرانه ورزشی در دستور کار است

حزب الله: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: با ساخت و بازسازی اماکن و زمین های ورزشی، گامی مهم در افزایش سرانه ورزشی برداشته خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۸۸۷
افزایش سرانه ورزشی در دستور کار است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد جواد کاظمینی در حاشیه بازدید از زمین های ورزشی تحت نظارت سازمان، ضمن با ارزش دانستن امر ورزش و سلامتی در جامعه، به تلاش ویژه مجموعه مدیریت شهری در امور ورزشی پرداخت و گفت: ساخت، بازسازی و احیای اماکن و زمین های ورزشی در شهر کرج می تواند کمک شایانی به افزایش سرانه ورزشی و همچنین سلامتی شهروندان کند و از طرفی با در اختیار قرار دادن این فضاها به عموم مردم، سهم ویژه ای در ایجاد شور و نشاط اجتماعی خواهیم داشت.
وی ابراز داشت: بازدیدهای میدانی از تمامی مراکز تحت نظارت سازمان، بخصوص اماکن ورزشی بصورت مستمر ادامه خواهد داشت تا با پیگیری های متعدد و تسریع در امور، بتوان هرچه زودتر این مراکز ورزشی را در اختیار مردم قرار دهیم. بعنوان مثال زمین چمن محله شیخ سعدی (نوروز آباد) به سرعت در حال احداث بوده و در بخش دیگری از این منطقه سالن ورزشی شهید فخری زاده به مرحله بهره برداری رسیده است.

معاون فرهنگی شهردار کرج افزود: در حال حاضر علاوه بر اینکه ۲۸ مرکز ورزشی آماده خدمت رسانی به مردم است، مجموعه شهرداری کرج و در ذیل آن سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با انگیزه ی وافر، تمام تلاش خود را بکار خواهد برد تا قدم های مثبتی در راستای سلامت، شادی و نشاط مردم مهربان کرج برداشته و امکانات مختلف فرهنگی ورزشی را تقدیم همشهریان کند.
لازم بذکر است در این بازدید علی علوی رئیس اداره تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشته و روند بازسازی و بهسازی سالن ورزشی دلاوران محله دولت آباد، زمین چمن شیخ کلینی اکبرآباد، زمین چمن حصارک، زمین چمن اسلام آباد و نوروز آباد مورد بررسی قرار گرفت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین