کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز عرضه گوشت با نرخ مصوب از ابتدای اسفند/نرخ مصوب هر عدد تخم‌مرغ فله ۱۱۰۰ تومان

باشگاه خبرنگاران جوان , 30 بهمن 1399 ساعت 9:49

حزب الله:
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت:توزیع گوشت قرمز از اول اسفند آغاز و ۳هزار تن گوشت منجمد و ۴هزار تن گوشت گرم برای کنترل بازار عرضه می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه تخم مرغ وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت در بازار، عرضه تخم مرغ بسته بندی و فله با نرخ مصوب را وسعت دادیم.

 
وی از درج قیمت مصوب بر هر عدد تخم مرغ خبر داد و گفت: برای نظارت بازرسان صنعت و معدن بر بازار، درج قیمت مصوب بر روی هر عدد تخم مرغ در حال انجام است.
 
سالمی نرخ مصوب هر عدد تخم‌مرغ فله را ۱۱۰۰ تومان و تخم مرغ شیرینگ پک شده را ۱۲۰۰ تومان اعلام کرد‌.
 
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: با توجه به تولید و ذخایر مناسب پشتیبانی امور دام، مشکلی در بحث عرضه مرغ و تخم مرغ در ایام‌ پایانی سال نداریم‌.
 
توزیع روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن مرغ گرم و منجمد
وی از توزیع روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن مرغ گرم و منجمد خبر داد و گفت: روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ گرم و ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن مرغ منجمد در میدان بهمن و پیروزی عرضه می شود که در هفته های آتی میزان عرضه به ۸۰۰ تا ۹۰۰ تن می رسد.
 
سالمی با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ تا پایان سال تغییری ندارد، افزود: هم اکنون قیمت مصوب هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده ۱۵ هزار تومان، مرغ گرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان، هر شانه تخم مرغ فاقد بسته بندی ۳۱ تا ۳۲ هزار تومان و هر شانه ۳۰ تایی تخم مرغ بسته بندی ۳۶ هزار تومان است.
 
خرید دام مازاد از دامداران با نرخ مصوب
این‌مقام‌مسئول با اشاره به اینکه مشکلی در خرید دام‌ مازاد از دامداران نداریم، گفت: پشتیبانی امور دام این آمادگی را دارد که به هر میزانی که دام تولیدکننده موجود باشد، با نرخ مصوب ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان از دامداران خریداری کند.
 
سالمی درباره اینکه امکان خرید گوشت مازاد دامداران با نرخ مصوب ۱۲۰ هزار تومانی برابر با قیمت گوشت منجمد وارداتی وجود دارد، افزود: قیمت گذاری ۱۲۰ هزار تومانی برای گوشت وارداتی، به میزان محدودی برای ذخایر پشتیبانی به دلیل انعقاد قرارداد با تجار انجام گرفت که تاکنون هم این موضوع اتفاق نیفتاده است، اما سازمان حمایت با احتساب سود داخل، نرخ مصوب را اعلام کرده است‌.
 
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در پایان از آغاز توزیع گوشت قرمز از اول اسفند خبر داد و گفت: در ایام پایانی سال حداقل ۳ هزار تن گوشت منجمد و ۴ هزار تن گوشت گرم به منظور کنترل بازار عرضه می شود، اما تاکنون ستاد تنظیم بازار نرخ مصوب را اعلام نکرده است‌.


کد مطلب: 247855

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/247855/آغاز-عرضه-گوشت-نرخ-مصوب-ابتدای-اسفند-عدد-تخم-مرغ-فله-۱۱۰۰-تومان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com