تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
plusresetminus
حزب الله:زلزله نسبتا شدیدی که ساعات پایانی چهارشنبه ۲۹ بهمن شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند علاوه بر خسارات زیادی که به ساختمان ها و ابنیه در این مناطق وارد کرد و موجب مصدوم شدن تعدادی از شهروندان شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۸۴۶
آخرین اخبار از زلزله ۵.۶ ریشتری سی‌سخت/ ادارات برخی مناطق تعطیل
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری دیشب، به اطلاع می رساند: کلیه ادارات شهرستان دنا به استثناء واحدهای عملیاتی امروز پنج شنبه۳۰ بهمن ماه تعطیل و ادارات شهرستان بویراحمد نیز با دو ساعت تاخیر در محل کار حاضر باشند.
همچنین محمدحسین نصیری راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه وب یوراحمد از بازگشایی کلیه محورهای مواصلاتی استان و آمادگی کامل راهداران خبر داد.
وی با بیان اینکه با تلاش راهداران کلیه محورهای مواصلاتی و تونل‌های استان هم اکنون باز است و تردد در آنها جریان دارد، افزود: با وجود وقوع زلزله دیشب و بارش باران هیچ مسیری در استان مسدود نیست و تنها چند مورد ریزش داشتیم که با حضور به موقع راهداران اقدام به ریزش برداری شد.
نصیری راد اظهارکرد: باتوجه به زلزله اخیر در سی سخت و حضور راهداران در این محل اما هیچ‌گونه مشکلی در محورهای مواصلاتی نداریم. با توجه به شرایط بارندگی لغزندگی در سطح جاده ها افزایش می یابد که نیاز است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین