تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا پس از هفته‌ها سکوت خود را شکست و به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون طیفی از موضوعات از جمله توافق احتمالی میان دولت جدید آمریکا و ایران پرداخت.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۸۴۰
ترامپ زبان به انتقاد از سیاستهای بایدن گشود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«دونالد ترامپ» رئیس جمهور و فرمانده پیشین کل قوای ایالات متحده که بیش از یکماه سکوت اختیار کرده بود، شامگاه چهارشنبه (به وقت واشنگتن) در گفتگو با شبکه تلویزیونی «نیوزمکس» مُهر سکوت خود را شکست و پیرامون طیفی از موضوعات از جمله توافق احتمالی بایدن و ایران، رقابت احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، مسدود شدن حساب کاربری خود در رسانه‌های اجتماعی و همچنین واکسن کووید -۱۹ صحبت کرد.
وی در اظهارنظری تازه از توافق احتمالی میان دولت «جو بایدن» و ایران انتقاد کرد و آن را یک «فاجعه» خواند.
ترامپ همچنین در گفتگوی خود با «گِرگ کِلی» مجری این شبکه تلویزیونی گفت که «رک و پوست کنده بگویم، آن‌قدرها هم خاموش و ساکت نبوده‌ام، اما می‌خواستم کمی ساکت بمانم».
این سکوت اختیاری یا (بهتر بگوئیم اجباری) ترامپ تا حدی نتیجه مسدود شدن حساب‌های کاربری او در شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب پس از یورش هوادارانش وبه کنگره فدرال در روز ششم ژانویه بود؛ شورشی که به باور شمار زیادی از قانونگذاران دموکرات و جمهوریخواه به تحریک ترامپ صورت گرفت.
ترامپ که ظاهراً از مسدود شدن حساب کاربری خود در توئیتر ناراضی نیست، از این رسانه اجتماعی به خاطر سانسور عامدانه «تمام گفته هایش» انتقاد کرد و مدعی شد که «میلیون‌ها نفر» در حال ترک این پلتفرم هستند؛ زیرا این رسانه اجتماعی «بسیار خسته کننده» شده است!
ترامپ همچنین با اشاره تلویحی به اظهارات بایدن در مورد عدم تزریق واکسن کرونا پیش از ورودش به کاخ سفید، از این اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا انتقاد کرد و گفت که بایدن «یا حقیقت را نمی‌گوید یا آنکه عقل خود را از دست داده است». ترامپ در ادامه افزود که دولت وی عملاً واکسن‌ها را عرضه کرده و باور دارد که بایدن شخصاً مدتها پیش از مراسم تحلیف این واکسن را تزریق کرده بود.
گفتنی است که بایدن ۷۸ ساله روز بیست و یکم ژانویه، دقیقاً یک روز پس از مراسم تحلیف خود واکسن کووید -۱۹ را دریافت کرد. شورای مشورتی سازمان غذا و داروی آمریکا نیز تزریق واکسن فایزر به مردم آمریکا را در روز یازدهم دسامبر ۲۰۲۰ و زمانی که ترامپ هنوز رئیس جمهور این کشور بود، تأیید کرد.
ترامپ در ادامه صحبتهایش بدون اشاره دقیق به قصد خود برای شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ گفت که به رغم تلاش‌ها برای استیضاح، او و تیمش از پشتیبانی «عظیمی» برخوردارند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین