تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
plusresetminus
حزب الله:رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر این‌که محصولات ایران خودرو در حوزه ایمنی ارتقای بسیار خوبی یافته، گفت: در تصادفاتی که منجر به فوت می شود، ۳ تا ۶ دهم درصد فوتی برای هر ۱۰ هزار وسیله ای است که ایران خودرو تولید می کند و این عدد بسیار خوبی است، اما همچنان نیازمند انجام اقدامات جدی تری هستیم تا این رقم هرچه بیشتر کاهش یابد.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۸۳۰
ایمنی محصولات ایران خودرو ارتقای بسیار خوبی یافته است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار سیدکمال هادیانفر در آیین بهره برداری از مرکز تماس جدید شرکت ایران خودرو، با بیان این‌که اقدامات این مرکز می تواند پشتیبان و حمایت کننده بخش تولید و خدمات پس از فروش باشد، بیان کرد: در شرایط سخت کشور و تحریم های ظالمانه ای که به خصوص متوجه صنعت خودروسازی شده، فعال نگه داشتن کارخانه ای که حدود ۶۰ سال قدمت دارد، کار بسیار سختی است که توسط ایران خودرو و با اقداماتی مانند تولید و روزآمدی آن، انجام به موقع تعهدات و ارایه خدمات پس از فروش صورت گرفته است. 
وی تصریح کرد: از تلاش مدیران، متخصصان، کارمندان و کارگران ایران خودرو تشکر می کنم.
سردار هادیانفر با تاکید بر این‌که ایران خودرو باید در توسعه فرهنگ ترافیک، کاهش تصادفات و حوادث و به خصوص تصادفات فوتی به پلیس کمک کند، به تردد ۳۵ میلیون وسیله نقلیه در کشور اشاره کرد و افزود: 30 درصد از این تعداد، در سن فرسودگی قرار دارند. دغدغه جدی پلیس ایمنی خودرو است. بر اساس قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع کاهش تصادفات به ما تاکید شده است. 
رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: سهم ایران خودرو از خودروهای کل کشور حدود ۴۷.۸ درصد است، یعنی حدود نیمی از خودروهای داخلی و وارداتی که در کشور وجود دارد حاصل کار این خودروساز است. سهم ایران خودرو از کل تصادفات ۲۲ درصد است. 
وی گفت: ایران خودرو باید در توسعه فرهنگ ترافیک، کاهش تصادفات و حوادث و به خصوص تصادفات فوتی به ما کمک کند. هر نفر در کشور که بر اثر تصادف فوت می کند، ۵.۴ میلیارد تومان خسارت مستقیم و غیر مستقیم به کشور وارد می کند. ۸ تا ۱۰ درصد از بودجه کشور صرف هزینه های مستقیم و غیر مستقیم تصادفات می شود. برای جلوگیری از این اتفاقات باید همه دستگاه ها و سازمان ها نقش ایفا کنند.
رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید نگاه هم افزا و تعاملی به جای نگاه تقابل داشته باشند، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم دغدغه ای برای مسیر تولید ملی وجود داشته باشد. وظیفه ما است که مثل همیشه به صنعت خودروسازی و ایران خودرو کمک کنیم.
وی گفت: در ایران خودرو و دوره مدیریت دکتر مقیمی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و این شرکت کارهای بزرگی انجام داده است، امیدواریم روزی خودرویی صد در صد ایرانی از پلتفرم تا قطعات در داخل کشور و به دست متخصصان و کارگران ایرانی تولید شود.
منبع : ایکوپرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین