تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
plusresetminus
حزب الله:جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تاکید دارد، با گذشت چهار هفته از ورودش به کاخ سفید همچنان در تلاش است تا به تشریفات و تجملات این کاخ عادت کند.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۸۲۲
بایدن حضور در کاخ سفید را زندگی در یک "قفس طلایی" توصیف کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جو بایدن با حضور در برنامه شبکه سی‌ان‌ان تشبیه صریحی را از زندگی در کاخ سفید ارائه داد. وی در این برنامه به روسای جمهور سابق آمریکا اشاره کرد که از کاخ سفید همچون یک "قفس طلایی" صحبت کرده‌اند.
بایدن با لحنی طنزآمیز گفت: صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوم و به همسرم نگاه می‌کنم و می‌گویم "ما کدوم جهنمی هستیم"؟ اصلا عادت ندارم که خدمه خانه دائما منتظرم باشند. من بسیار خجالتی هستم و اصلا عادت ندارم که کسی کتم را نگه دارد.
وی افزود: کاخ سفید با محل سکونت معاون رئیس جمهور خیلی فرق دارد. من قبلا صدها بار به دفتر کار رئیس جمهور رفته بودم اما هرگز وارد مناطق مسکونی کاخ سفید نشده بودم.
بایدن با وجود آنکه تازه به عنوان رئیس جمهور وارد کاخ سفید شده، تاکید کرد: گاهی اوقات به خاطر اینکه مسائل خیلی سریع و پشت سر هم رخ می‌دهند انگار چهار سال می‌گذرد. این به خاطر فشار کاری نیست بلکه به خاطر اتفاق‌های متعددی است که رخ می‌دهند. شما دائما بر یک مشکل یا فرصت تمرکز دارید.
بایدن تایید کرد که با یکی یا چند تاز از روسای جمهور سابق آمریکا تماس تلفنی داشته اما از ارائه نام آنها امتناع کرد.
وی گفت: همه اینها مکالمات خصوصی هستند. به هر حال، همه آنها بجز یک نفرشان نیز با من تماس گرفتند.
روسای جمهور در قید حیات آمریکا شامل جیمی کارتر، بیل کلینتون، جورج بوش پسر، باراک اوباما و دونالد ترامپ می‌باشند. این افراد در مراسم تحلیف بایدن حضور داشتند بجز کارتر که می‌خواست شرکت کند اما به خاطر سنش و نگرانی‌ها نسبت به کووید 19 دراین مراسم حضور نیافت و ترامپ که شکست در انتخابات را نپذیرفته بود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین