تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
plusresetminus
حزب الله: مدیرکل اداره حراست شهرداری کرج ضمن یادآوری جایگاه مهم اداره حفاظت فیزیکی در هر دستگاهی، گفت: اداره حفاظت فیزیکی، چشم هر دستگاه است.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۸۱۶
اداره حفاظت فیزیکی چشم هر دستگاه است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد گروسی در دومین جلسه هم‌اندیشی و تشریح برنامه‌های ویژه مسئولان انتظامات اداره حفاظت فیزیکی اداره کل حراست شهرداری کرج، با اشاره به اینکه انتظامات الگوی سازمان است، نکاتی را در زمینهٔ وظایف این اداره، تکریم ارباب‌رجوع، داشتن نظم و جلوگیری از تخلفات یادآوری کرد.
وی با بیان اینکه برای اصلاح کشور هر فرد خود باید در حفظ اصول و تحکیم ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد نظم و انسجام تلاش کند، خط مقدم نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایداری و حفاظت از ارزش‌ها ذکر و عنوان کرد: برای تحقق این مهم نیازمند فرهنگ هستیم و مدیریت قوی در اجرای وظایف محوله و افزایش سرانه مطالعه، لازم ترویج این فرهنگ است.
مدیرکل اداره حراست شهرداری کرج از اهداف حراست به حفظ سرمایه‌های فیزیکی و معنوی نظام اشاره کرد و افزود: نیروهای انتظامات در هر دستگاهی محرک زیرمجموعه آن دستگاه هستند و برای رعایت قوانین و قانون‌گرایی، توجه و تأکید این نیروها لازم است.
گروسی ضمن یادآوری مطالب یادشده و تأکید مجدد بر آن ، با اشاره به این موضوع که کار گروهی در هر دستگاهی موجب ترقی و پیشرفت آن دستگاه در زمینهٔ اهداف است، اضافه کرد: امید است با تعامل، اتحاد و کار گروهی میان نیروهای حراست و انتظامات، شاهد ترویج فرهنگ قانون‌گرایی، باشیم
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین