تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
plusresetminus
حزب الله: طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، کردستان بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۸۱۳
بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور طی ۲۴ ساعت آینده

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، زنجان، کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز ابری همراه با وزش باد در برخی ساعات بارش باران و احتمال باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب کاهش و به نواحی از مرکز، برخی مناطق جنوبی کشور در فارس و بوشهر، شرق و شمال شرق نیز گسترش می‌یابد.
جمعه در مناطقی از شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، برخی مناطق کرمان و همچنین در شمال غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد شدید رخ می‌دهد و این سامانه به تدریج از مرز‌های شرقی کشور خارج می‌شود.
شنبه در شمال غرب، مناطقی از غرب کشور، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز در استان‌های قزوین و البرز بارش برف و باران رخ می‌دهد.
روز پنجشنبه در نیمه غربی و روز جمعه در نیمه شرقی کشور کاهش دما رخ خواهد داد و این کاهش دما حدود ۸ تا ۱۲ درجه خواهد بود.
امروز در غرب و جنوب غرب کشور و پنجشنبه علاوه بر این نواحی در مرکز، شرق و شمال شرق وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در برخی نقاط پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
از امروز تا یکشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین