کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توئیت معنادار سایت دولت پس از توئیت وزارت خارجه آمریکا

twitter

ایسنا , 29 بهمن 1399 ساعت 13:29

حزب الله:پایگاه اطلاع رسانی دولت در حساب توئیتری خود با ذکر جمله ای معنا دار از حسن روحانی رییس جمهور که در دیدار با سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران گفته بود، نوشت: "جمهوری اسلامی ایران با صدای رسا اعلام می‌کند که اگر ۵+۱ به همه تعهدات خود عمل کنند ما هم به تعهدات، عمل می‌کنیم."


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، وزارت خارجه آمریکا امروز در صفحه فارسی خود در توییتر جمله ای از بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا را به فارسی و با خط نستعلیق ،منتشر کرد جمله ای که چندی پیش در زمان حضورش در وزارت خارجه آمریکا گفته بود.
برخی رسانه ها انتشار این جمله از بایدن که گفته بود :"آمریکابازگشته است ،دیپلماسی  به کانون سیاست خارجی ما بازگشته است "پیامی آشکار به دولت ایران تعبیر کرده بودند.
اما ساعاتی پس از این توییت وزارت خارجه آمریکا، پایگاه اطلاع رسانی دولت "پاد"به طور جداگانه در حسابهای انگلیسی و فارسی خود جمله ای از حسن روحانی را در کنار پوستری از همین جمله منتشر کرد که او چند روز پیش در دیدار با سفرای خارجی مقیم تهران گفته بود : "جمهوری اسلامی ایران با صدای رسا اعلام می‌کند که اگر ۵+۱ به همه تعهدات خود عمل کنند ما هم به تعهدات، عمل می‌کنیم. "⁧
این جمله به گونه ای پاسخ به سخن بایدن تلقی شده است.
گفتنی است هر دو پست توییتری پایگاه اطلاع رسانی دولت توسط حساب کاربری شخصی دکتر روحانی رییس جمهور ایران باز نشر شده است.
روحانی همچنین روز سه شنبه در گفتگوی تلفنی با سفیر سوئیس بر این مساله تاکید کرده بود.


کد مطلب: 247803

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/247803/توئیت-معنادار-دولت-وزارت-خارجه-آمریکا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com