تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
plusresetminus
حزب الله:اشلی بارتی با وجود برتری نسبت به کارولینا موچووا مغلوب حریف خود شد و از صعود به نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا بازماند.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۷۹۶
حذف باورنکردنی بانوی شماره یک جهان از اپن استرالیا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن استرالیا بامداد چهارشنبه با یک شگفتی همراه شد. اشلی بارتی، بانوی شماره یک جهان که تمام رقیبانش را در مراحل گذشته به راحتی شکست داده بود با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کارولینا موچووا شد. 
بارتی در ست اول با نتیجه قاطع ۶ بر یک حریف اهل چک خود را شکست داد و در ست دوم در حالی که ۲ بر صفر پیش بود ۶ بر ۳ مغلوب شد. بازگشت موچووا با پیروزی ۶ بر ۲ در ست سوم تکمیل شد. بانوی شماره ۲۷ جهان برای نخستین بار به نیمه نهایی یک گرند اسلم صعود کرد.
بارتی امید اول قهرمانی استرالیایی ها که یک سال به خاطر بحران کرونا در مسابقات شرکت نکرده بود وداع تلخی را با نخستین گرند اسلم سال داشت. 
در دیگر بازی این مرحله جنیفر برادی برابر جسیکا پگولا قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. بخت بیست و دوم قهرمانی ست اول را با نتیجه ۶ بر ۴ واگذار کرد اما در دو ست بعدی جبران کرد. تنیسور آمریکایی در ست دوم ۶ بر ۲ پیروز شد و ست سوم را با نتیجه ۶ بر یک به خود اختصاص داد. 
مرحله یک چهارم نهایی امروز با برگزاری دو دیدار به پایان می رسد. در بخش مردان دنیل مدودف برابر آندری روبلف قرار می گیرد و سپس رافائل نادال با استفانوس سیتسیپاس بازی می کند.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین