کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختر حاکم دبی می گوید که در یک ویلا گروگان گرفته شده است

فارس , 29 بهمن 1399 ساعت 12:04

حزب الله:دختر حاکم دبی که دو سال پیش قصد فرار از خانه و کشورش را داشت اما توسط نیروهای پدرش به امارات بازگردانده شد می گوید که مانند یک گروگان در یک ویلای محاصره شده نگهداری می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شبکه تلویزیونی بی بی سی یک نوار ویدئویی را متعلق به دختر جوان حاکم دبی منتشر کرد که در آن او می‌گوید زندانی شده و جانش در خطر است.

 
شاهزاده لطیفه بنت محمد آل مکتوم، ۳۴ ساله در سال ۲۰۱۸ تلاش کرد با کمک یک مقام اطلاعاتی سابق فرانسه که در قایقی منتظر او بود از طریق دریا  از امارات فرار کند، اما نیروهای کماندو او را در مقابل سواحل هند بازداشت کردند بنا به تایید خواهر لطیفه، او در دبی در حبس به سر می‌برد و نیروهای پدرش او را تحت نظر دارند و مواد مخدر به او می‌دهند.
 
شاهزاده لطیفه در این فیلم می‌گوید: «من مثل یک گروگان در ویلایی که به زندان تبدیل شده بازداشت هستم».
 
او افزود: «نیروهای پلیس خبرم دادند که من همه عمرم در زندان خواهم ماند و دیگر خورشید را نخواهم دید».
 
دختر حاکم دبی گفت: «من هر روز نگران جانم و سلامتی‌ام هستم».
 
شاهزاده لطیفه ادامه داد: «این ویلا در محاصره نیروهای پلیس است و  سه نیروی پلیس خارج ویلا و دو نیرو هم در داخل آنجا را کنترل می‌کنند».
 
شاهزاده «هیا بنت الحسین» همسر حاکم دبی و دختر حسین پادشاه درگذشته اردن (خواهر ناتنی عبدالله دوم، شاه کنونی اردن) نیز تیر ماه ۱۳۹۸  به همراه «زاید» پسر ۷ ساله و «آل جلیله» دختر ۱۱ ساله‌اش به طور مخفیانه به آلمان گریخت.


کد مطلب: 247791

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/247791/دختر-حاکم-دبی-می-گوید-یک-ویلا-گروگان-گرفته-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com