تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ۱۵ اسفندماه پارک ایران کوچک به بهره برداری می‌رسد.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۷۶۴
محدودیتی در اهدای نهال به شهروندان نداریم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور با اشاره به اجرای پویش کاشت نهال به درخواست شهروندان، اظهار کرد: با اجرای صحیح این پویش گامی مهمی در جلب مشارکت شهروندان برای حفظ فضای سبز و تحقق شعار «کرج، شهری دوستدار محیط‌زیست» برداشته می‌شود.
وی اضافه کرد: در این پویش شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۱۴۷ به‌صورت رایگان و به یاد کسانی که دوست دارند، درخت بکارند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پاسخ به اینکه چند اصله درخت برای این طرح در نظر گرفته شده، توضیح داد: این ظرفیت وجود دارد تا ۱۰۰ هزار اصله درخت برای اجرای این پویش به شهروندان اهدا شود.
بضاعتی پور تاکید کرد: اغلب درختانی که برای این پویش در نظر گرفته شده‌اند غیرمثمر هستند و از میان آنها می‌توان به توت نرک، نارون، چنار و صنوبر اشاره کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه ۱۵ اسفندماه پارک ایران کوچک به بهره برداری می‌رسد، گفت: این پارک شامل بازارچه‌ای هزار متری با ۲۵ حجره است که در این حجره‌ها صنایع دستی از جمله کیف، چرم، کفش و ... به فروش می‌رسد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه این بازارچه در حقیقت نمونه کوچک بازار سعدالسلطنه قزوین است، افزود: غرفه‌های این بازارچه از طریق مزایده در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
بضاعتی پور گفت: خاستگاه‌های اقوام ایرانی هم در این پارک هفت هکتاری در مقیاس یک به یک و یا یک به دو بازسازی شده است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین