کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشت محدودیت‌ها برای جلوگیری از موج چهارم کرونا

ایسنا , 29 بهمن 1399 ساعت 10:17

حزب الله:سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز گفت: با توجه به اینکه سرعت شیوع نوع جهش یافته کرونا که با عنوان کرونای انگلیسی شناخته شده زیاد است، مرگ و میر بیشتری به دنبال دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا سلیمانی  با اشاره به ممنوعیت برگزاری عروسی، عزا و تجمعات در کرج اظهار کرد: اعمال این محدودیت‌ها اقدامی احتیاطی برای جلوگیری از ورود به پیک چهارم کرونا بوده است.
وی ادامه داد: با توجه به شناسایی یک مورد ابتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در آبیک و فوت وی در بیمارستان هشتگرد، پیشنهادی در خصوص اعمال محدودیت نارنجی در محدوده این شهرها به ستاد ملی کرونا ارائه شده و در صورت تصویب، اعمال می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت چهار شهرستان البرز آبی و دو شهرستان هم زرد است و برای اینکه تغییری در وضعیت رنگ‌ها پیش نیابد، همه باید همکاری داشته باشند و استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی دست‌ها و عدم حضور در تجمعات را فراموش نکنند.
سلیمانی تاکید کرد: با توجه به اینکه سرعت شیوع نوع جهش یافته کرونا که با عنوان کرونای انگلیسی شناخته شده زیاد است، مرگ و میر بیشتری به دنبال دارد.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز در پاسخ به اینکه نحوه استفاده همزمان از دو ماسک برای پیشگیری بهتر از ابتلا به کرونا چگونه است، گفت: بهتر است یکی از این ماسک‌ها سه لایه پزشکی و دیگری ماسک پارچه‌ای باشد.
این مسئول گفت: اگر امکان استفاده همزمان از دو ماسک برای شهروندان فراهم نیست، استفاده از یک ماسک را فراموش نکنند.


کد مطلب: 247763

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/247763/بازگشت-محدودیت-ها-جلوگیری-موج-چهارم-کرونا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com