تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
plusresetminus
حزب الله:پورتو با ستاره ایرانی خود چهارشنبه شب و از ساعت ۲۳:۳۰ به دیدار یوونتوس می‌رود.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۷۶۲
پورتو - یوونتوس/ طارمی بلای جان تورینی‌ها می‌شود؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بازی چهارشنبه شب پورتو برابر یوونتوس دست کمی از یک بازی ایرانی برای ما ایرانی‌ها ندارد. بعد از مدت‌ها فوتبال ایران ستاره‌ای دارد که در رده‌های بالای لیگ قهرمانان حضور دارد و درخشش خیره کننده‌ای که در یکی دو فصل اخیر داشته است مایه مباهات بوده است. مهدی طارمی که در اولین فصل حضور در پرتغال توانست هم اندازه آقای گل لیگ یعنی وینیسیوس گلزنی کند، در این فصل نیز ستاره اول تیمش پورتو بوده است.
گلزنی های مداوم طارمی باعث شده تا او خطری جدی برای حذف تیم یوونتوس باشد که اتفاقا با حضور آندره پیرلو، چهره تیم مدعی را حتی در لیگ ایتالیا ندارد.
شکست برابر ناپولی باعث شده است تا یوونتوس در رده چهارم جدول لیگ قرار داشته باشد ولی کریستیانو رونالدو متخصص گلزنی در لیگ قهرمانان منتظر کوچک‌ترین فرصت است تا بتواند یوونتوس را به مسیر پیروزی برگرداند.
البته پورتو نیز نسبت به فصل قلب افت داشته است و این هفته تساوی برابر بوایشتا باعث شد تا امیدهای این تیم برای رسیدن به اسپورتینگ صدرجدولی کمرنگ‌تر شود.
در دیگر دیدار سویا تیم چهارم لالیگا که این هفته هوئسکا را با یک گل از پیش روی برداشت در خانه دیدار رفت خود را برگزار می کند و به مصاف دورتموند می‌رود. سویا بعد از چلسی به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد و برابر تیمی قرار خواهد گرفت که شرایط خوبی ندارد و فعلا در رده ششم جدول است و ممکن است حتی سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل بعد به دست نیاورد. دورتموند در خط حمله با حضور ارلینگ هالند  مهاجم نروژی تیم زهرداری است ولی مشکلا دفاعی سبب شده است تا این تیم گل‌های زیادی دریافت کند و باید دید در این دیدار چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
دورتموند در مرحله گروهی به عنوان تیم نخست بالاتر از لاتزیو به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافت.
برنامه بازی‌های چهارشنبه ۲۹ بهمن
سویا - دورتموند
پورتو - یوونتوس
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین