تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
plusresetminus
حزب الله: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که بسیاری از کشورهای موفق در مسابقات جهانی و المپیک به عنوان ورزش قهرمانی، برنامه‌ریزی گسترده و مدونی در ورزش همگانی داشته‌اند، بر ضرورت بهره برداری از اماکن ورزشی در ورزش بانوان تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۴۶۰۴۹
موفقیت ورزش قهرمانی با برنامه‌ریزی در ورزش همگانی/ ضرورت بهره‌برداری از اماکن ورزشی برای بانوان
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسعود سلطانی‌فر در چهارمین جلسه شورای ورزش همگانی که به منظور بررسی فعالیت‌ ارگان‌ها و نهادی‌های متولی ورزش همگانی در شش ماهه دوم سال ۹۹ برگزار شد با اشاره به اینکه همگرایی بین نهادهای متولی ورزش همگانی باید یک اصل باشد، اظهار کرد: مجموع اقدامات انجام شده توسط ارگان‌ها مثبت و مجموعه اقدامات مکمل می‌تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند و در عین حال برنامه‌های خوبی در آموزش و پرورش و شهرداری انجام شده است.
سلطانی فر افزود: پیش شرط توسعه فردی سلامت جسمانی است و توسعه کشورهای پیشرفته با تمرکز بر آموزش و پرورش و آموزش عالی رخ داده است و ما باید در توسعه زیرساخت‌ها گام‌های موثری برداریم و در عین حال اگر در حوزه فرهنگی درست عمل نکنیم، توسعه پیدا نخواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه در بخش ورزش باور جدی همه صاحب نظران این است که حتما کشورهایی در حوزه ورزش قهرمانی و در مسابقات جهانی و المپیک‌ها موفق هستند که در ورزش همگانی برنامه‌های گسترده‌ای را اجرا کرده اند، عنوان کرد: از بستر ورزش همگانی قهرمانان بزرگ ساخته شده است.  
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در طول ۴۲ سال انقلاب با کمبود زیرساخت ورزشی روبرو نیستیم، گفت: در اکثر نقاط شهری کشور و حتی در روستا امروز امکانات ورزشی خوبی دارد، هم وزارت ورزش و جوانان اقدامات موثری برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی فراهم کرده است، همچنین بسیج و آموزش و پرورش اماکن بسیاری را ساخته اند.
سلطانی فر  فقدان برنامه جامع هماهنگ بین نهادهای متولی ورزش را یک آسیب جدی خواند و خاطر نشان کرد: آن چیزی که ما از آن رنج می بریم، فقدان یک برنامه راهبردی برای تحقق همگرایی بین نهادهای متولی ورزش همگانی است.
وی افزود: همه نهادهای متولی ورزش همگانی خواستار بهبود وضعیت ورزش اند، به ویژه در خصوص ورزش بانوان این برنامه جامع و کامل بهره برداری از اماکن ورزشی است که با چه فرمول و شیوه‌ای مورد استفاده قرار گیرد و باید ملاکی برای استفاده تمامی ارگان‌ها تعریف شود و اگر بتوانیم این برنامه را به صورت یک برنامه جامع برای توسعه ورزش همگانی تهیه کنیم و به تفاهم برسیم، برای همه نمایندگان خود در استان‌های مختلف ابلاغ خواهیم کرد که توانسته‌ایم یک قدم اساسی در این راستا برداریم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین