تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
plusresetminus
حزب الله:رئیس اکثریت سنای آمریکا اعلام کرد روند محاکمه رئیس‌جمهور سابق این کشور دو هفته به تعویق افتاده است و ۸ فوریه برگزار خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۷۷۰
شومر: جلسه استیضاح ترامپ ۲۰ بهمن در سنای آمریکا کلید می‌خورد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رئیس اکثریت دموکرات سنا اعلام کرد روند محاکمه دونالد ترامپ در سنا از هشتم فوریه، برابر با ۲۰ بهمن، آغاز می‌شود.
چاک شومر اعلام کرد سران سنا روز جمعه به توافق نظر رسیدند که دادخواست استیضاح رئیس جمهور سابق آمریکا را دو هفته به تعویق بیندازند تا بدین ترتیب کنگره پیش از مباحثات جنجالی محاکمه ترامپ، زمان کافی برای تمرکز بر تائید صلاحیت نامزد‌های پیشنهادی دولت بایدن داشته باشد. 
رهبر اکثریت دموکرات سنا تاکید کرد جلسه بررسی استیضاح دونالد ترامپ دوشنبه ۸ فوریه آغاز می‌شود. این ایده به تائید میچ مک کانل، رهبر اقلیت جمهوری خواه سنا نیز رسیده است.
پیشتر «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که کیفرخواست اتهام علیه ترامپ روز دوشنبه به مجلس سنا فرستاده خواهد شد.
رسوایی‌های اخیر پساانتخاباتی در آمریکا که نشات گرفته از رفتار‌های ترامپ بوده، دموکرات‌ها را که در ۴ سال گذشته نیز دلخوشی از او نداشتند، بر آن داشته تا او را برای همیشه از صحنه سیاسی آمریکا حذف کنند. دموکرات‌ها طرح استیضاح ترامپ را با اکثریت آرا در مجلس نمایندگان تصویب کردند، تا ترامپ را به تنها رئیس جمهور تاریخ آمریکا تبدیل کنند که دو بار استیضاح را در کارنامه سیاسی خود دارد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین