تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
plusresetminus
حزب الله:رئیس جمهور آمریکا در تشریح شرایط حاکم بر کشورش، اظهار کرد: آمریکا و مردم آن به دلیل پیامد‌های کرونا، با بزرگترین بحران اقتصادی مواجه هستند.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۷۴۱
بایدن: ما با بزرگ‌ترین بحران اقتصادی به دلیل همه‌گیری کرونا مواجه هستیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از صدور دستور بررسی تاثیر تحریم‌ها بر مبارزه با کرونا طی اظهاراتی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور و شرایط اقتصادی موجود در آمریکا اظهار کرد: نمی‌توانیم اجازه دهیم تا مردمان آمریکا گرسنه باشند و یا از خانه‌های خود طرد شوند و یا حتی شغل خود را از دست بدهند.
وی با تاکید بر این که آمریکا و مردم آن به دلیل پیامد‌های کرونا، با بزرگترین بحران اقتصادی مواجه است، افزود: طی این مدت ۱۴ میلیون آمریکایی از پرداخت اجاره خانه خود درمانده‌اند و بسیاری از آن‌ها در آستانه طرد شدن هستند.
بایدن ادامه داد: از این رو دستور دادم تا بانک‌ها برای پس گرفتن اجاره منازل محدود شوند.
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به طرح اقتصادی خود، تصریح کرد: طرح نجات اقتصادی میلیون‌ها شغل را حفظ و به آمریکایی‌ها کمک می‌کند تا به کار خود بازگردند.
بایدن با اعلام این خبر که، امروز یک دستور اجرایی را امضا خواهم کرد تا به میلیون‌ها آمریکایی کمک شود، گفت: در این طرح کمک‌های غذایی به ده‌ها میلیون کودک ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما ۸ میلیون نفر وجود دارند که نیازمند کمک فوری هستند.
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه ما با یک بحران ملی روبه‌رو هستیم و باید با قدرت تلاش کنیم، ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در کشور روبه افزایش است و تعداد جانباختگان به ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.
بایدن تصریح کرد: وقتی در شرایط اضطرار ملی قرار داریم باید به گونه‌ای عمل کنیم که گویی در شرایط اضطرار ملی قرار داریم و این موضوع مهمی است که، ما ابزار لازم برای سیطره بر کرونا و بازگرداندن اقتصاد به مسیر خود را داریم.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین