تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
plusresetminus
حزب الله:اتابک نادری که امسال با یک فیلم و یک نمایش در جشنواره‌های فجر حضور دارد، معتقد است حضور در جشنواره به صورت مجازی مانند دریافت یک پیامک خوب، انرژی‌بخش است.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۷۳۶
مثلِ گرفتنِ یک پیامک خوب
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،این بازیگر که امسال با فیلم «منصور» و نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» در جشنواره‌های فیلم و تئاتر فجر حضور دارد، به ایسنا گفت: تفاوت ارتباط بازیگر و تماشاگر در فضای مجازی و حضوری مانند تفاوت دیدار  رو در رو و مکالمه تلفنی است. طبیعتا فضای مجازی آن گرما و تاثیر را ندارد ولی در شرایط فعلی و برای پیشگیری از قطع ارتباط کامل، بهترین جایگزین است.
او اضافه کرد: ارتباط با تماشاگر در فضای مجازی مانند دریافت یک پیامک خوب از یک دوست عزیز است که به آدمی انرژی و انگیزه می‌دهد و همین که بتوانیم در این فضا با تماشاگر ارتباط داشته باشیم، خوشحال‌کننده است.
نادری با اشاره به انجام یکسری فعالیت‌های نمایشی در بستر مجازی که در دوران کرونا رواج پیدا کرد، یادآوری کرد: همین تلاش‌ها برای حفظ ارتباط با تماشاگر مصداق زنده بودن تئاتر است و تلنگری است برای اینکه این هنر را فراموش نکنیم چراکه اگر این ارتباط به طور کامل گسسته شود، احیای دوباره آن بسیار دشوار خواهد بود.
این بازیگر با اشاره به تاثیرات عجیبی که کرونا بر همه امور زندگی‌مان گذاشته، اضافه کرد: به هر حال همه چیز تغییر کرده و طبیعتا شکل و شمایل ارایه تئاتر هم در این دوران عوض شده است. ما ضمن حفظ تلاش برای زنده نگه داشتن تئاتر، می‌دانیم که سلامت مردم و هنرمندان و همه کسانی که به نوعی با این هنر در ارتباط هستند، در اولویت است و فعلا باید با همین شرایط کنار بیاییم تا ببینیم وضعیت چگونه خواهد شد.
اتابک نادری همچنین در انتظار ساخت مجموعه «بچه مهندس 4 » است که برای بازی در آن قرارداد دارد.
نمایش «سه‌شنبه‌های لعنتی» که اتابک نادری یکی از بازیگران آن است، از جمله نمایش‌هایی است که در دوران کرونا با کارگردانی محمد مهدی خاتمی در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.
همچنین فیلم «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی از جمله آثاری است که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود. حمیدرضا نعیمی و محسن قصابیان از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین