تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
plusresetminus
حزب الله:وضعیت وخیم افراد بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های آمریکا موجب به گریه افتادن گزارشگر CNN در پخش زنده تلویزیونی شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۵۷۹
گریه گزارشگر CNN حین پخش زنده تلویزیونی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، از شیوع ویروس کرونا در جهان بیش از یک سال می‌گذرد. این ویروس که تاکنون در ۲۱۹ کشور جهان گزارش شده بیش از ۹۶ میلیون نفر به آن مبتلا شده اند که از این تعداد متاسفانه بیش از ۲ میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.
اما در صدر کشور‌هایی که دارای بیشترین تعداد مبتلا و همچنین مرگ و میر را دارند کشور آمریکا قرار گرفته است. تاکنون بیش از ۲۴ میلیون نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۴۰۸ هزار نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده اند. آمار کشته‌های کرونا در آمریکا طی هفته گذشته افزایش یافت تا جایی که مرگ روزانه ۴ هزار نفر نیز در این کشور ثبت گردید.
بیشتر بخوانید
گاف عجیب تلویزیون محلی حین سخنرانی پوتین!
اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه به گریه افتادن یک گزارشگر آمریکایی هنگام اعلام وضعیت مبتلایان کرونای بستری در بیمارستان ها در این کشور را به تصویر می‌کشد. «سارا سیدنِر»، گزارشگر شبکه تلویزیونی CNN روز ۱۲ ژانویه هنگام پخش زنده تلویزیونی در حال اعلام وضعیت تعدادی از بیمارستان‌های آمریکا بود که ناگهان به گریه افتاد.
در ویدئویی که به شکلی گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد هنگامی که این گزارشگر در مورد خانواده‌ای در لس آنجلس که مادر و پدرخوانده خود را از دست دادند صحبت می کند ناگهان منقلب می‌شود. او در حالی که می‌گوید «این دهمین بیمارستانی بود که من امروز در آن بودم» شروع به گریه کردن می‌کند. سیدنر سپس ضمن عذرخواهی از «آلیسین کامِروتا»، مجری CNN  با چشمانی اشک بار ادامه می دهد: «راهی که باید این خانواده‌ها پس از این طی کنند (با این شرایط زندگی کنند) و ( تحمل ) درد قلبی (اندوهی) که تا این حد گسترده است واقعا سخت است.»
در ادامه مجری CNN بار‌ها به سیدنر تاکید می‌کند که نیازی به عذرخواهی نیست و از او به خاطر احساس پاکش و گزارش بی نظیرش قدردانی می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین