تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
plusresetminus
حزب الله: سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا و نامزد پیشین رقابتهای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ با انتشار یک پیام در توئیتر «دونالد ترامپ» را «بدترین و خطرناک ترین رئیس جمهور آمریکا» خواند.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۵۲۹
برنی سندرز: امروز آخرین روز خطرناکترین رئیس جمهور آمریکا است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توییتر با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» نوشت: «امروز آخرین روز بدترین و خطرناک‌ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است».
وی در ادامه نوشت: «برای مدت چهار سال ترامپ کوشید تا مردم ما را از هم جدا کند. اکنون وظیفه ما جمع کردن مردم پیرامون دستورکاری است که برای همه و نه فقط برای تعداد معدودی مؤثر واقع شود».

این سناتور مستقل ایالت ورمونت در پیام دیگری با اشاره به آغاز ریاست جمهوری «جو بایدن» نوشت: «جو بایدن از ترامپ این موارد را به ارث می‌برد: بدترین اقتصاد از زمان رکود بزرگ اقتصادی، بدترین بحران بهداشت عمومی در صدسال اخیر، نابرابری عظیم ثروت، تهدید وجودی برآمده از تغییرات آب و هوایی، و یک نظام مهاجرتی نژادپرستانه. این بحران‌های بی سابقه نیازمند اقدامی بی سابقه است».

گفتنی است که مراسم تحلیف «جو بایدن» نامزد پیروز و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ظهر روز چهارشنبه بیستم ژانویه به وقت محلی در شهر واشنگتن دی. سی پایتخت سیاسی آمریکا با حضور گسترده نیروهای نظامی و امنیتی برگزار می‌شود و بدین ترتیب، دوره چهارساله دونالد ترامپ، رئیس جمهور جنجال آفرین آمریکا به رغم تمام تلاش‌های او و هوادارانش برای لغو نتیجه انتخابات به پایان می‌رسد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین