تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
plusresetminus
حزب الله: وزیر صنعت، معدن و تجارت از انبوه سازی نخستین پیشرانه (موتور) سه استوانه ای ملی از سال آینده خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۴۹۸
انبوه سازی نخستین پیشرانه(موتور) ۳ استوانه‌ای ملی از سال آینده/ در حال رقابتی کردن تولید خودرو هستیم/ تقویت داخلی‌سازی حتی با برداشتن تحریم ها نیز دنبال می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا رزم‌حسینی پس از رونمایی از پیشرانه موتور ملی سه استوانه تولید داخل در گروه صنعتی ایران خودرو در گفتگو با خبرنگاران، با بیان این مطلب، افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان کشور علیرغم همه محدودیت ها و تحریمهای ظالمانه اما با تمام قدرت کار می‌کنند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید موتور کم مصرف برای کاهش و مصرف انرژی، اضافه کرد: این مهم در دستور کار قرار گرفت و به همت طراحان و متخصصان داخلی اکنون مورد رونمایی قرار گرفته است.
انبوه سازی نخستین موتور سه استوانه ملی از سال آینده
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد : پیشرانه سه سیلندر ملی در سال آینده وارد فاز انبوه سازی خواهد شد.
رزم حسینی از تولیدکنندگان و مونتاژکاران داخلی خواست تا از این موتور در راستای کاهش ارزبری و همچنین کاهش آلایندگی هوا استفاده نمایند.
در حال رقابتی کردن تولید خودرو هستیم
وی همچنین اعلام کرد که در حال رقابتی کردن تولید خودرو هستیم و امیدواریم با کیفیت و با قیمت مناسب به دست شهروندان برسد.
تحقق شعار "خواستن توانستن است" در بسیاری از صنایع
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نگاشتن شعار «خواستن توانستن است» بر صفحه یادبود این موتور بیان کرد: خواستن توانستن است در خیلی از صنایع با وجود همه فشارها و محدودیت‌ها اتفاق افتاده است، رشد تولید در خودروو ساخت موتور، لوازم خانگی، فولاد و پتروشیمی از آن جمله است.
تقویت داخلی‌سازی حتی با برداشتن تحریم ها نیز دنبال می شود
رزم حسینی همچنین تصریح کرد: حتی با برداشتن تحریمها نیز سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت و تقویت ساخت داخل و داخلی سازی می باشد.
منبع : وزارت صنعت معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین