تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
plusresetminus
حزب الله:فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز گفت: با بیان اینکه در صورت شیوع موج چهارم، محدودیت‌ها حتی سختگیرانه تر از قبل باز خواهد گشت، ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و شستشوی مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی را فراموش نکنند.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۳۴۲
در صورت شیوع موج چهارم کرونا، محدودیت‌ها سخت‌تر از قبل باز می‌گردد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نورمحمد فردی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر در استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری نیز حدود ۲۸۰ نفر است.
وی توضیح داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۳ هزار و ۷۱۶ نفر مورد مثبت شناسایی شده که ۲۶۳۵ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار البرز، با بیان اینکه از آذرماه تا کنون که شاهد اجرای طرح جامع مدیریت کرونا در استان هستیم تعداد بستری شده‌ها در استان حدود ۸۰ درصد کاهش یافته، افزود: تا قبل از اجرای طرح جامع مدیریت کرونا، روزانه ۲۵ تا ۳۰ نفر جان خود را از دست می‌دادند ولی در حال حاضر تعداد فوتی‌ها به کمتر از انگشتان یک دست رسیده است.
این مسئول تاکید کرد: علاوه بر این تعداد بستری‌ها هم از حدود هزار نفر به ۲۸۰ نفر رسیده است که این نشان می‌دهد اجرای این طرح موثر بوده است.
فردی اضافه کرد: در شرایط موجود مردم نباید فکر کنند که کرونا تمام شده چون کوچکترین بی توجهی ممکن است شرایط را به سمت شیوع موج چهارم بکشاند.
وی با بیان اینکه در صورت شیوع موج چهارم، محدودیت‌ها حتی سختگیرانه تر از قبل باز خواهد گشت، ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و شستشوی مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی را فراموش نکنند.
فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز در پاسخ به نحوه بازگشای مدارس از اول بهمن ماه افزود: از این روز دانش آموزان پایه اول و دوم دبستان آن هم با ظرفیت کمتر از ۱۰ دانش آموز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌ها حاضر می‌شوند.
این مسئول تاکید کرد: البته علی رغم بازگشایی مدارس، والدین هیچ اجباری برای فرستادن فرزندانشان به مدرسه ندارند
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین