تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
plusresetminus
حزب الله:شریعتمداری از حل مشکلات کارگزاری‌های تامین اجتماعی در روزهای کرونایی، خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۳۱۹
قول وزیر کار برای رسیدگی به شلوغی کارگزاری های تامین اجتماعی/ مردم اصرار به دریافت خدمات حضوری دارند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره شلوغی کارگزاری‌های تامین اجتماعی، اظهار کرد: به مدیر عامل تامین اجتماعی اعلام کردم که سریعا موضوع شلوغی کارگزاری‌های تامین اجتماعی در روز‌های کرونایی را رسیدگی کند
.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: علی‌رغم اطلاعیه‌های سازمان تامین اجتماعی و اعلام آمادگی شعب و کارگزاری‌های این سازمان مبنی بر ارائه خدمات غیر حضوری، باز هم مردم برای انجام کار‌های بیمه‌ای خود به صورت حضوری به شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه برخی از بیمه شدگان که برگه دفترچه بیمه‌شان تمام شده است، به کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند، افزود: با اجرای نسخه نویسی الکترونیک، این اطمینان وجود دارد که بیمه شدگان با مراجعه به مراکز درمانی بدون داشتن دفترچه بیمه کاغذی و تنها با کارت ملی می‌توانند خدمات درمانی را دریافت کنند.
شریعتمداری با بیان اینکه در تمام مراکز درمانی ملکی و طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی نسخه نویسی الکترونیک اجرا می‌شود، گفت: بیمه شدگان دیگر نیاز نیست با مراجعه به مراکز درمانی، دفترچه کاغذی را به همراه داشته باشند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: تنها دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند که هنوز آمادگی نسخه نویسی الکترونیک را ندارند که امیدواریم تا دهه فجر این شرایط فراهم شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین