تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
plusresetminus
حزب الله:یک عضو فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد: کسانی که در پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران دخیل بوده و متهم هستند صلاحیت حضور در انتخابات فدراسیون را ندارند.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۲۰۰
قاضی زاده: متهمان پرونده ویلموتس صلاحیت حضور در انتخابات فدراسیون را ندارند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سیداحسان قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال، کسانی که در پرونده ویلموتس دخیل بوده و متهم هستند صلاحیت حضور دوباره در انتخابات فدراسیون را ندارند. آن ها ابتدا باید پاسخگوی پرونده شان باشند، بعد ادعا کنند که می خواهند چهار سال دیگر دوباره در فدراسیون حکمرانی کنند.
وی افزود: منظور بنده همان ۸ نفری است که در پرونده ویلموتس دخیل بودند البته برخی از آن ها با کمال احترام از انتخابات کنار کشیدند اما بعضی دیگر کاندیدا هستند.
قاضی زاده درباره اینکه چه کسی صلاحیت این افراد را رد می کند، گفت: در وهله اول باید قوانین فدراسیون جمهوری اسلامی بر فدراسیون حاکم باشد و آن ها براساس اساسنامه و قانون فعالیت کنند که مرجع صدور صلاحیت ها هم تعیین شده است.
وی درباره اینکه اگر صلاحیت این افراد برای حضور در انتخابات فدراسیون تأیید شد، چه اتفاقی می افتد، گفت: ما در این صورت از دستگاه های نظارتی سوال می کنیم که چطور پرونده ای مثل ویلموتس که این همه خسارت به بار آورد را در رسیدگی هایشان نادیده گرفتند. در اینجا دیگر دستگاه های نظارتی پاسخگو هستند نه آقایانی که در فدراسیون یا وزارت ورزش حضور دارند، چون مرجع اعلام صلاحیت ها مشخص است.
این عضو فراکسیون ورزش همچنین درباره طرح ابهاماتی پیرامون پرداخت طلب ویلموتس به شستا به صورت ریالی گفت: دستگاه های نظارتی در این باره ورود کردند. طلب دو میلیون یورویی ویلموتس به صورت ارزی و از جانب پتروشیمی فناوران پرداخت شده و پرداخت ریالی نبوده است. در این باره دیوان محاسبات و سازمان بازرسی ورود کرده و پیگیر هستند تا حقوق کارگران و  جامعه کارگری تضییع نشود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین