کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناظم الشریعه: ترجیح می‌دهم جام ملتهای آسیا لغو شود

ایسنا , 25 دی 1399 ساعت 11:15

حزب الله:
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه از بلاتکلیفی این تیم برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گلایه‌مند است گفت: حضور افراد فوتسالی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اتفاق خوبی است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا زودتر تکلیف برگزاری یا لغو این بازی‌ها را روشن کند. تا کنون چند بار این بازی‌ها به تعویق افتاده و این اتفاق باعث شده اردو و برنامه های تدارکاتی ما نیز با اختلال روبرو می‌شود. دو فیفا دی در بهمن و اسفند داریم و باید برای آنها برنامه‌ریزی کنیم و همچنین در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر برای برگزاری اردو برنامه داریم اما فعلاً هیچ چیز مشخص نیست و نمی دانیم بدون بازی و تمرین چگونه وارد جام ملت‌ها شویم.
وی در مورد اینکه موافق برگزاری این بازی‌هاست یا دوست دارد مسابقات لغو شود، گفت: ما تیم اول رنکینگ آسیا هستیم و هیچ مشکلی برای حضور در جام جهانی نداریم. اگر بنا باشد بر اساس رنکینگ تیم‌ها را به جام‌جهانی معرفی کنند به نفع ماست. حداقل این فرصت را داریم که چند بازی دوستانه برگزار کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد ثبت نام چند فوتسالی برای حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: من دلم می‌خواهد که همه اعضای هیئت رئیسه فوتسالی باشند. هر کسی که می‌خواهد باشد مهم نیست. اینکه ما در هیئت رئیسه کرسی داشته باشیم خیلی مهم است. این اتفاق باعث می‌شود که از حقوق فوتسال دفاع شود و فوتسالی ها بیشتر دیده شوند.


کد مطلب: 245165

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/245165/ناظم-الشریعه-ترجیح-می-دهم-جام-ملتهای-آسیا-لغو-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com