تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
plusresetminus
حزب الله:دو مرد محلی در فلوریدا که شبانه اقدام به نبش چهار قبر و سرقت بقایای مردگان کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۱۵۲
دستگیری سارقان بقایای مردگان از قبرستان!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پلیس فلوریدای آمریکا دو مرد محلی را که اقدام به سرقت بقایای مردگان از قبرستانی در این ایالت می‌کردند دستگیر کرد. بنا به گزارش پلیس محلی آمریکا این دو مرد که هویت آن‌ها «بریان تولِنتینو» ۴۳ ساله و «لِیک والز» ۳۹ ساله اعلام شده به اتهام سرقت بقایای مردگان در قبرستان اِیجوود در مونت دورا بودند که توسط پلیس دستگیر شدند.

این سرقت در تاریخ ۶ دسامبر سال ۲۰۲۰ و از چهار قبر انجام شده بود. پلیس با انجان آزمایش DNA بر روی فیلتر سیگاری که در محل نبش قبر پیدا شده بود تولِنتینو را شناسایی کرد. این دو متهم هستند با استفاده از اهرم قبر را شکافته و با برداشتن سر و سایر بقایای چهار متوفی آن را به خانه برده اند.
سرقت بقایای مردگان
بنا به گزارش CBS Miami این دو نفر از اجزای بدن مردگان برای انجام یک تشرفات مذهبی استفاده می‌کردند. پلیس در محل دستگیری متهمان، هفت جمجمه انسان که چهار عدد از آن‌ها مربوط به قبرستان مونت دورا بود پیدا کرد. طبق گزارش پلیس دو جمجمه غیرواقعی بود و تحقیقات روی جمجه هفتم ادامه دارد. پلیس گفت که این دو نفر برای انجام یک مراسم  آیین مذهبی با نام «پالو مویومبه» که از کشور کوبا نشات گرفته می‌شود از بقایای مردگان استفاده می‌کردند.
گفتنی است؛ این دو نفر با اتهام نبش قبر غیرمجاز و سوءاستفاده از بقایای مردگان روبه رو هستند.
سرقت بقایای مردگان
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین