تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
plusresetminus
حزب الله: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اکثر ادارات کل و سایر نهادها بدهی‌های خود به شهرداری را پرداخت نکرده‌اند و این امر شهرداری را با مشکلات مالی مواجه کرده است، این موضوع باید از طریق حقوقی و مکاتبات اداری مورد پیگیری قرار گیرد.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۱۱۹
شهردار کرج وصول مطالبات از ادارات دولتی را ویژه پیگیری کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اکبر سلیم نژاد در طرح سه‌شنبه‌های نظارتی با حضور در منطقه یک شهرداری کرج، همکاری و وحدت شورا و شهرداری را ضامن موفقیت در کارها عنوان کرد و  گفت: تعامل، همکاری و وحدت شورا و شهرداری در کنار ایجاد درآمد پایدار رمز موفقیت در امور و جلب رضایت مردم است که منجر به خدمات مطلوب به شهروندان می‌شود.
وی پیگیری مشکلات را در چارچوب قوانین مورد تأکید قرارداد و گفت: قطعاً این روند می‌تواند به ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان منجر شود بنابراین لازم است تا دستگاه‌ها با شهرداری تعامل بیشتری برقرار کنند.
رئیس شورای شهر کرج بابیان اینکه شهرداری در صورت عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی مجاز به استفاده از راه‌های قانونی است، تأکید کرد: شهرداران مناطق دهگانه تلاش کنند از ظرفیت‌های قانونی در جهت نوسازی و توسعه شهر و  تهاتر بدهی دستگاه‌های دولتی و خصوصی به شهرداری‌ها استفاده کنند.
سلیم نژاد با اشاره به اینکه شورای شهر بر تعامل با سایر دستگاه‌ها برای خدمت به شهروندان اصرار دارد، یادآور شد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در کرج تلاش شده است تا محیط شهری را با رویکرد آبادانی و ارتقای آرامش شهروندی بسترسازی کنیم.
وی با اشاره به اینکه رویکرد شورای شهر شفاف‌سازی است، گفت: مردم در صورت آگاهی از عملکرد مسئولان و رضایت از فعالیت آن‌ها همراه مسئولان خواهند بود و در موضوعات مدیریت شهری مشارکت خواهند کرد.
رئیس شورای شهر کرج گفت: در کنار پیگیری دریافت مطالبات قانونی از ادارات دولتی باید بدهکاران دانه‌درشت حقیقی که از پرداخت دِین خود سرباز می‌زنند نیز به‌درستی شناسایی و تعیین تکلیف شوند و با توجه به روحیه خوبی که در دستگاه قضا و سازمان‌های نظارتی وجود دارد، شهردار کرج باید از همه ظرفیت‌ها برای وصول مطالبات و تزریق آن‌ها به چرخه توسعه و عمران شهری بهره جوید.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین