تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
plusresetminus
حزب الله:دختر ارشد رئیس‌جمهور آمریکا برای حفظ آینده سیاسی خود، در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت می‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۰۰۴
ایوانکا هم به ترامپ پشت کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به نظر می‌رسد آشوب آفرینی هفته گذشته دونالد ترامپ که به یورش حامیانش به کنگره آمریکا منجر شد، برای او گران تمام شده است، تا جایی که دختر او نیز قصد دارد برغم مخالفت‌های ترامپ در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت کند.
یک منبع مطلع در کاخ سفید اعلام کرد ایوانکا ترامپ برغم مخالفت‌های پدرش برای نجات آینده سیاسی خود در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب آمریکا شرکت می‌کند؛ تصمیمی که موجب ناراحتی ترامپ شده است. این منبع آگاه می‌گوید ایوانکا بسیار نگران است آینده سیاسی نوید بخش او به مخاطره بیفتد بنابراین برای حفظ اعتبار خود هر کاری خواهد کرد.
دیلی میل می‌نویسد تصمیم ایوانکا به شدت موجب رنجش ترامپ شده است. رئیس جمهور فعلی آمریکا تصمیم دخترش برای رفتن به مراسم رقیب دموکراتش را بدترین تصمیم ممکن دانسته و معتقد است او با اینکار به ترامپ توهین کرده است. به گفته ترامپ، ایوانکا می‌خواهد با شیادانی تعامل کند که سعی در به زانو درآوردن او دارند.
رئیس جمهور آمریکا گفته است خانواده باید با تشکیل یک جبهه متحد در برابر بایدن ایستادگی کند. اما ایوانکا نظری برخلاف پدرش دارد و بر این باور است می‌تواند در مراسم تحلیف بایدن نقش موثری برعهده گیرد و حامیانی را برای خود دست و پا کند. دختر ترامپ این کار را تضمین کننده آمال سیاسی خود می‌داند و قصد دارد در مراسم آغازین کمپین انتخاباتی ۲۰۲۴ ترامپ که مصادف با روز تحلیف بایدن برگزار می‌شود، پدر و بردارش را تنها بگذارد.
پیش از این نیز مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا، که از هفته گذشته مورد غضب ترامپ قرار گرفته، اعلام کرد درمراسم تحلیف بایدن حضور می‌یابد. به نظر می‌رسد تبعات حمله حامیان ترامپ به کنگره بیش از حد برای او گران بوده وبه ایجاد شکاف در میان اعضای خانواده او نیز کشیده شده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین