تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
plusresetminus
حزب الله:یک قدم حیدری، مدیرکل تعاونی سهام عدالت البرز گفت: از ابتدای فعالیت مجلس یازدهم بررسی راهکارهای لازم برای رسیدگی به وضعیت جاماندگان سهام عدالت در دستورکار قرار گرفت.تا آغاز ثبت نام جاماندگان سهام عدالت باقی مانده است.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۹۸۸
خبری خوش برای جاماندگان سهام عدالت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حیدری، مدیرکل تعاونی سهام عدالت البرز گفت: از ابتدای فعالیت مجلس یازدهم بررسی راهکارهای لازم برای رسیدگی به وضعیت جاماندگان سهام عدالت در دستورکار قرار گرفت.
او افزود: ابتدا مخالفت هایی درخصوص اقباض سهام عدالت به جاماندگان به دلیل نامشخص بودن منابع تامین هزینه وجود داشت اما در کمیسیون اقتصادی مجلس منابع لازم پیش بینی شد و به طرح به تصویب رسید.
مدیرکل تعاونی سهام عدالت البرز گفت: از آن جا که سهام عدالت به بودجه نیاز دارد، نیاز بود طرح تصویب شده در کمیسیون اقتصادی مجلس در کمیسون تلفیق بودجه نیز مطرح شود، بنابراین این طرح بعد از تصویب در این کمیسیون برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد.
او افزود: فرآیند ثبت نام برای جاماندگان سهام عدالت به منظور پیشگیری از اجتماع در وضعیت شیوع کرونا به صورت غیرحضوری خواهد بود.
حیدری گفت: افراد شش دهک پایین جامعه و آن هایی که مشمول کمک های معیشتی کرونایی دولت شده اند، می توانند برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین