تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
plusresetminus
حزب الله:گفته می‌شود وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی امروز خود ادعا‌هایی در خصوص ارتباط ایران با گروه تروریستی القاعده مطرح خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۹۷۸
پمپئو قصد دارد ایران را به ارتباط با القاعده متهم کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در متن سخنرانی روز سه شنبه وزیر خارجه آمریکا ادعا‌هایی در خصوص ارتباط ایران با گروه تروریستی القاعده مطرح خواهد شد.
خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع آگاه که به متن سخنرانی روز سه شنبه مایک پمپئو دست یافتند، گزارش داد استناد پمپئو در این سخنرانی به اطلاعاتی خواهد بود که به تازگی از حالت محرمانه خارج شده اند و در آن به کشته شدن فرمانده دوم القاعده در تهران در ماه اوت اشاره دارد. منابع ناشناس مشخص نکرده اند که پمپئو قصد دارد چه مقدار از این اطلاعات را فاش کند.
بنا به نوشته رویترز در حالیکه که تنها هشت روز به پایان دولت ترامپ باقی مانده است، پمپئو ظاهراً جزئیاتی از ادعای مبنی بر اینکه ایران به سران القاعده پناهگاه امن داده و از این گروه تروریستی حمایت کرده، ارائه خواهد کرد.
مشاوران جو بایدن معتقدند دولت ترامپ در تلاش است تا مسیر کابینه جدید را برای بهبود روابط با ایران ناهموار کند. به گزارش رویترز برخی از مقامات آمریکایی ادعا کردند که قرار است تحریم‌های بیشتری علیه جمهوری اسلامی در روز‌های باقی مانده ترامپ در قدرت اعمال شود.
وزیر خارجه فعلی آمریکا به داشتن رویکرد خصمانه علیه ایران شناخته شده است و در چند سال اخیربه طور ویژه ماموریت هدایت کارزار فشار حداکثری علیه تهران را به عهده داشته است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین