تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
plusresetminus
حزب الله: کیفیت هوای پایتخت برای سومین روز پیاپی در هفته جاری در شرایط ناسالم برای همه گروههای جامعه قرار دارد. غلظت آلاینده‌های هوا به حدی است که تنفس برای همه گروه‌های جامعه را دچار مشکل کرده است.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۹۵۹
انباشت آلاینده‌ها در پایتخت/ وضعیت هوا در شرایط قرمز است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کیفیت هوای پایتخت برای سومین روز پیاپی در هفته جاری در شرایط هشدار قرار دارد. غلظت آلاینده‌های هوا به حدی است که تنفس برای همه گروه‌های جامعه را دچار مشکل کرده است.
با توجه به پافشاری دولت بر عدم تعطیلی سراسری پایتخت به نظر می‌رسد طی روزهای آتی نیز این شرایط ادامه یابد.
روز گذشته غلظت آلاینده‌ها در ایستگاههای شمالی تهران عدد بیشتری را نسبت به مناطق مرکزی و جنوبی نشان می‌داد، و با تداوم پایداری‌های جوی به نظر می‌رسد این شرایط امروز نیز در پایتخت تکرار شود.
انباشت آلاینده‌های در این کلان شهر این ورژن چند لایه‌ای را به وجود آورده است که تنها با وزش باد شدید امکان تخلیه آن از تهران وجود دارد.
هوای تهران از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۱ روز ناسالم برای همه گروه‌های جامعه را تجربه کرده است. این در حالی است که در مدت مشابه در سال گذشته تهران ۶ روز ناسالم برای همه گروه‌های جامعه و ۶۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس را پشت سر گذاشته بود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین