کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتخاذ تدابیر زودتر از موعد مقرر برای تأمین امنیت مراسم تحلیف بایدن/ اعلام حالت فوق‌العاده در واشنگتن

تسنیم , 23 دی 1399 ساعت 9:53

حزب الله:سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد که با توجه به اتفاقات کنگره، تدابیر امنیتی مراسم تحلیف جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب یک هفته زودتر از موعد مقرر اتخاذ می‌شود.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«چاد وولف» سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا روز دوشنبه قبل از اعلام استعفای خود دستور داد مقدمات مربوط به مراسم تحلیف بایدن با توجه به حوادث کنگره، یک هفته زودتر از موعد مقرر فراهم شود.
از سوی دیگر، رئیس دستگاه گارد ملی آمریکا در راستای اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در مراسم تحلیف بایدن، گفت که 15 هزار نیرو، امنیت مراسم انتقال مسالمت‌آمیز قدرت را تأمین خواهند کرد.

همزمان با دستور سرپرست وزیر امنیت داخلی آمریکا برای آغاز پیش از موعد تدابیر امنیتی مراسم تحلیف در روز چهارشنبه آینده به‌جای 19 ژانویه، مسئولان محلی ایالت‌های واشنگتن، ویرجینیا و مریلند از اهالی خود خواستند که در روز مراسم تحلیف از خانه‌های خود بیرون نیایند و در منازلشان باقی بمانند.
در همین حال، کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ از تاریخ 11 تا 24 ژانویه به‌دلیل برگزاری مراسم تحلیف بایدن، در واشنگتن اعلام حالت فوق‌العاده کرده است.
از طرف دیگر، یکی از مسئولان فرماندهی گارد ملی آمریکا به شبکه خبری «اسکای‌نیوز» گفت که شهر واشنگتن در روز تحلیف بایدن، به‌طور کامل تعطیل خواهد بود و قانون منع آمدوشد در آن اجرایی می‌شود.


کد مطلب: 244954

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/244954/اتخاذ-تدابیر-زودتر-موعد-مقرر-تأمین-امنیت-مراسم-تحلیف-بایدن-اعلام-حالت-فوق-العاده-واشنگتن

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com