تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
plusresetminus
حزب الله: سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در رابطه با هیاهوی سکوهای دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهرآورد ۹۴ پایتخت، گفت: قوانین حاکم بر نیمکت و سکوها، یکسان است و بازیکنان و عوامل فنی تیم‌ها باید این قوانین را رعایت کنند.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۹۳۵
توضیح سازمان لیگ در مورد اتفاقات شهرآورد/ از هیاهوی سکوها تا تعداد حاضرین در آزادی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سهیل مهدی در مورد شهرآورد ۹۴ پایتخت که عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی با تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس به پایان رسید، اظهار کرد: خوشبختانه شهرآورد ۹۴ به خوبی برگزار شد و از نظر فنی رقابت خوبی را شاهد بودیم و در مورد کیفیت چمن ورزشگاه آزادی نیز قبل و بین دو نیمه آب پاشی انجام و همین موضوع باعث شد تا سرعت انتقال توپ افزایش یابد.
وی در رابطه با موج اعتراضات و سر و صدای بیش از حد سکوهای دو تیم استقلال و پرسپولیس، بیان کرد: درخصوص بازیکنان و عوامل فنی تیم‌ها که روی سکو مستقر می‌شوند، قوانین حاکم عینا قوانین نیمکت است.
سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران ادامه داد: در رابطه با مسائل پیش آمده روی سکوها، باید داور چهارم موضوع را به داور وسط اطلاع دهد و پس از آن، با تصمیم و صلاحدید داور جریمه کارت زرد یا قرمز در نظر گرفته شود.
مهدی با تاکید بر اینکه کنترل نیمکت و سکو وظیفه داوران است، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تصمیم سازمان لیگ ۱۰ تا ۱۲ نفر از بازیکنان و عوامل فنی روی سکوها قرار می گیرند و در این رابطه قوانین حاکم عینا قوانین نیمکت است.
وی افزود: در مورد شهرآورد ۹۴، علاوه بر ناظر، کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیز نسبت به این مسئله ورود و سعی کرد کمک رسانی لازم را به منظور کاهش التهاب سکوها انجام دهد تا این دیدار با شرایط بهتری برگزار شود.
سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران درخصوص تعداد مهمانان حاضر در ورزشگاه آزادی به منظور تماشای شهرآورد ۹۴ پایتخت، اعلام کرد: باید بگویم تعداد مهمانان حاضر در شهرآورد، از تعداد مهمانان این دو تیم در دیگر مسابقات مقابل حریفانشان کمتر بود و حدود ۱۰ نفر حضور داشتند و یگان ویژه نیز کنار هر دو سکو مستقر و در اتاق‌ها نیز قفل شده بود.
مهدی ادامه داد: سایر افراد احتمالا عوامل اجرایی برگزاری مسابقه بوده‌اند و با شروع مسابقه، باید در نقاط مختلف ورزشگاه در دسترس باشند.
به گفته وی در جایگاه خبرنگاران نیز ۱۰ نفر حضور داشتند و یگان ویژه و حراست برگزاری مسابقه، در این رابطه عهده دار مسئولیت بودند تا در جایگاه خبرنگاران نیز شرایط مطلوبی فراهم شود.
انتهای پیام
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین