تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۵۶ هزار و ۲۶۲ نفر رسید.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۹۱۷
آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۹۱ بیمار در شبانه روز گذشته
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (دوشنبه، ۲۲ دی) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۲ نفر از آن‌ها بستری شد.
او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۹۲ هزار و ۶۱۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۲۶۲ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۸۱ هزار و ۷۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۴ هزار و ۵۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
او ادامه داد: تا کنون ۸ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری کرونا
لاری بیان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین