تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله: رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی برای پیروزی آبی‌پوشان در داربی تعیین شده است.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۹۱۶
پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی باشگاه استقلال برای پیروزی آبی‌پوشان در داربی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره داربی ۹۴ پایتخت اظهار کرد: داربی پیش‌رو، تیم رقیب ما بسیار بزرگ است و هواداران زیادی دارد و مدیرعامل دانا و فهیمی دارد و هواداران زیادی دارد و استقلال نیز تیم بسیار آماده است و صدر جدول قرار دارد. امیدوارم یک بازی زیبا همراه با برد استقلال را شاهد باشیم. انتظار دارم بازیکنان ما بازی خوب و جوانمرادنه‌ای داشته باشند. درجلسه هیات مدیره، یک سری مبالغی در نظر گرفته شده است. ۵۰۰ میلون تومان کارگزار، ۲۰۰میلیون تومان بنده و ۲۰۰ میلیون تومان هم آقای عبدیان برای پاداش برد داربی به تیم خواهند داد.
او در پاسخ به این سوال که اگر استقلال را داربی پیروز نشود، تکلیف پاداش چه خواهد شد؟ اظهار کرد:‌ این را از سخنگوی باشگاه بپرسید. مصوبات هیات مدیره را آقای نظری بیان می‌کنند. آقای عبدیان در جلسه امروز حضور نداشتند و فردا (سه‌شنبه) هم جلسه هیات مدیره خواهیم داشت.
خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا برای تماشای داربی به استادیوم می‌رود؟ گفت: با توجه به اینکه محدودیت‌هایی وجود دارد، ۵  کارت برای باشگاه استقلال برای حضور در استادیوم تعیین شده است و مصلحت این بوده که این تعداد از دو باشگاه به استادیوم بروند و ما نیز مطیع قانون هستیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین