کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز ملی صادرات، تبلور افتخارآفرینی جهادگران عرصه تجارت است/ نقطه عطف تضمین معیشت مردم و عدالت اجتماعی، پشتیبانی واقعی از صادر‌کنندگان می باشد

وزارت صنعت معدن و تجارت , 22 دی 1399 ساعت 14:11

حزب الله:رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران روز ملی صادرات را تبلور افتخارآفرینی جهادگران عرصه تجارت دانست.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غلامحسین شافعی در مراسم بیست و چهارمین روز ملی صادرات با بیان این مطلب، افزود: در شرایط کاملاً استثنایی و ویژه قرار داریم که باید از دیوار سخت و ستبر تحریم ها عبور کنیم.

وی از صادرات با اعمال شاقه به عنوان تعبیری برای چنین شرایط سختی نام برد و گفت: صادرات به عنوان نوک پیکان حرکت توسعه اقتصادی کشورها به رسمیت شناخته شده است و ملاک اول سنجش قدرت اقتصادی حضور در بازارهای رقابتی است.
ریس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به نقش صادرات در مسائل اجتماعی، فرهنگی و امنیتی اشاره کرد و تصریح کرد: اگر کالایی از مرزها عبور نکند سربازان از آن عبور می کند که اهمیت این موضوع باید درک شود.
شافعی با بیان اینکه معیشت مردم در سایه توسعه اقتصادی پایدار استوار است، گفت: توسعه اقتصادی در سایه توسعه صادرات ایجاد می‌شود و توسعه صادرات توسط صادرکنندگان است.
نقطه عطف تضمین معیشت مردم و عدالت اجتماعی، پشتیبانی واقعی از صادر‌کنندگان است
وی نقطه عطف تضمین معیشت مردم و عدالت اجتماعی را پشتیبانی واقعی از صادر‌کنندگان دانست.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بیان کرد: صادرکنندگان مسیر امنیت و هموار را می‌خواهند و اعتماد به آینده حرکت خود را مطالبه می‌کنند.
شافعی خواستار حمایت واقعی از بخش خصوصی شد و عدالت در مدیریت و توجه به مسائل اساسی را خواستار شد.
وی تصریح کرد: فرصت ها نباید به خاطر تصمیم گیری های نادرست از بین بروند و بی اعتمادی ایجاد شود.
بخش خصوصی می‌تواند ظرفیتهای بالقوه را فعال کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پایان گفت: بخش خصوصی می‌تواند ظرفیتهای بالقوه را فعال کند و برای این حوزه برنامه دارد.
شافعی تصریح کرد: صادر‌کنندگان و فعالان اقتصادی منتظر حرکت های جدید هستند و شرایط مهیا است.


کد مطلب: 244911

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/244911/روز-ملی-صادرات-تبلور-افتخارآفرینی-جهادگران-عرصه-تجارت-نقطه-عطف-تضمین-معیشت-مردم-عدالت-اجتماعی-پشتیبانی-واقعی-صادر-کنندگان-می-باشد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com