کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بحبوحه جنجال‌ها برای برکناری؛

ترامپ مطابق معمول کارش را می‌کند

ایسنا , 22 دی 1399 ساعت 11:33

حزب الله:ترامپ امروز (دوشنبه) برای اولین بار پس از رخدادها در جریان نشست کنگره برای تایید ریاست‌جمهوری بایدن و حملات به کنگره در انظار عمومی حاضر خواهد شد و قرار است سخنانی درباره ممنوعیت دائمش در توییتر و دیگر رسانه‌های اجتماعی داشته باشد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قرار است روز سه‌شنبه به مرز تکزاس برود. او همچنین تماس‌هایش با برخی وزرای کابینه را از سرگرفته است. یک مقام عالی‌رتبه دولتی گفت رئیس جمهور با مقام‌های پنتاگون و کریس میلر، رئیس موقت آن درباره مساله انتقال قدرت گفتگو خواهد کرد.
 ترامپ همچنین قصد دارد برخی اقدامات نهایی باقی‌مانده در توافق‌ ابراهیم که ماه سپتامبر برای عادی سازی رسمی روابط دیپلماتیک میان رژیم صهیونیستی و دو کشور حوزه خلیج فارس منعقد شد را تکمیل کند. این اقدامات دیپلماتیک احتمالا با حضور جارد کوشنر، داماد رئیس جمهوری آمریکا و استیون منوچن، وزیر خزانه داری که به تازگی از سرزمین های اشغالی برگشته و برخی از رهبران خارجی انجام می‌شود. تماس با منوچن قابل توجه است خصوصا از زمانی که او آشکارا درباره احتمال استفاده از متمم ۲۵ با کارکنانش صحبت کرد و سی بی اس نیوز درباره آن گزارش داد.
سه منبع مطلع در دولت آمریکا به سی بی اس نیوز گفتند که دونالد ترامپ قصد کناره‌گیری ندارد و فشاری هم برای انجام این کار احساس نمی‌کند. با این حال منابع میگویند، چشم انداز یک استیضاح دیگر برای رئیس جمهوری که در روزهای اخیر با متحدانش در خارج از کاخ سفید گفتوگو می‌کند، ناراحت کننده است.
به دنبال حمله شش ژانویه هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در واشنگتن دی.سی، ترامپ همچنین با مایک پنس گفتوگو نداشته است. پنج روز از زمانی که او عازم پناهگاه شد تا از خودش مقابل جمعیت طرفدار ترامپ که برخی از آنها شعار "مایک پنس را اعدام کنید" سر میدادند، میگذرد.
یک منبع نزدیک به معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت، هنگامی که مایک پنس به پناهگاه رفته بود، ترامپ تماسی با او نگرفت تا از وضعیت سلامت او و خانواده‌اش مطمئن شود. آنها از روز چهارشنبه گذشته با هم صحبت نکرده اند و این سکوت حتی برای وفادارترین متحدان ترامپ هم گزنده است.


کد مطلب: 244872

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/244872/ترامپ-مطابق-معمول-کارش-می-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com