تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: به منظور حفظ آرامش و ثبات فکری کارگران پیمانکار فضای سبز و خدماتی شهرداری کرج لایحه افزایش ترمیمی حقوق در سه ماه آخر سال تصویب شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۸۵۷
ترمیم حقوق کارکنان پیمانکار شهرداری کرج در سه ماه آخر سال
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عباس زارع  در صدمین جلسه کمیسیون تلفیق شواری اسلامی شهر کرج که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار کرد: مصوبه ای در راستای جلوگیری از تضییع حقوق کارگران پیمانکار فضای سبز و خدماتی شهرداری کرج تصویب شد که پس از تصویب در صحن علنی شورای، به شهرداری ابلاغ خواهد شد.
وی افزود: بر این اساس، کمیسیون تلفیق مصوب کرد طی سه ماه فصل زمستان ۹۹ هر ماه مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان رقم ترمیمی به فیش حقوقی کارگران پیمانکار فضای سبز و خدماتی شهرداری کرج افزوده شود.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: این مبلغ به صورت ترمیمی بوده و فقط طی ماه‌های دی، بهمن و اسفند سال جاری به حقوق این افراد از طریق شهرداری اضافه خواهد شد.
زارع یادآور شد: همچنین مقرر شد که پیمانکاران عین مبلغ مصوب شده را بدون هیچ کسری به حقوق این افراد واریز کنند؛ مضافا اینکه پیمانکاران موظف به پیگیری واریز این مبلغ به فیش حقوقی این نیروها هستند.
به گفته وی این مصوبات با هدف حفظ آرامش روحی، ثبات فکری و پیشگیری از تضییع حقوق کارکنان پیمانکار شهرداری کرج صورت گرفت تا بستری مناسب برای ادامه فعالیت این قشر که نقش مهمی در ایفای وظایف مهم مدیریت شهری دارند، فراهم شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین