تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
plusresetminus
حزب الله: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از جانمایی حدود ۲۸۰۰ مخزن مکانیزه پسماند با بهره گیری از موقعیت مکانی GIS و کنترل روزانه در معابر اصلی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۸۵۶
جانمایی مخازن مکانیزه پسماند همزمان با طرح جمع آوری سبدهای زباله
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر همتی به اینکه مخازن مکانیزه پسماند از جمله مهمترین تجهیزات نظافتی شهر به شمار می آیند، اظهار کرد: این مخازن به جهت نقش به سزایی که در حفظ نظافت و پاکیزگی محیط، زیباسازی سیما و منظر شهری، جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌های میکروبی و تامین رفاه حال شهروندان دارند، از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته حدود ۲۸۰۰ مخازن مکانیزه پسماند در مناطق دهگانه کرج جانمایی شده که محل جانمایی تمامی این مخازن در نقشه GIS خدمات شهری در سایت شهرداری کرج بارگذاری شده است.
وی توضیح داد: پس از هر مرحله نصب مخازن جدید در معابر سطح شهر، لایه نقشه موصوف نیز در صفحه پورتال شهرداری کرج به روز رسانی می‌شود.
مهندس همتی با اشاره به اینکه عملیات نصب مخازن مکانیزه پسماند در نقاط پرتردد سطح شهر شامل خیابان‌های اصلی و اولویت ۱و۲ در حال انجام است، گفت: تاکنون ۲۲۳  مخزن مکانیزه اضطراری پسماند در معابر و محلات مورد نیاز شهر جانمایی و نصب شده و نصب این مخازن تا پایان سال در معابر اصلی و مهم شهر ادامه دارد.
معاون خدمات شهری در پایان از شهروندان درخواست کرد بیش از پیش با عوامل شهرداری و پاکبانان برای داشتن شهری پاکیزه همکاری داشته باشند و با قرار دادن زباله خانگی خود بین ساعت ۲۰ الی ۲۱ در مقابل منزل، شهرداری را در حفظ پاکیزگی شهر یاری کنند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین