تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
plusresetminus
حزب الله: یک منبع امنیتی عراقی به آخرین وضعیت شهر ناصریه در استان «ذی قار» در جنوب این کشور پرداخت.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۸۳۶
آخرین وضعیت ناآرام شهر «ناصریه» در استان ذی قار عراق
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، یک منبع امنیتی عراقی به آخرین وضعیت شهر ناصریه در استان ناآرام «ذی قار»پرداخت و اعلام کرد: آمار نهایی درگیری میان معترضان و نیروهای امنیتی عراق یک کشته و 110 زخمی است.
این منبع بیان کرد: شمار زخمی‌شدگان نیروهای امنیتی 107 نفر است. زخمی‌شدگان میان چند بیمارستان تقسیم شده‌اند به طوری که بیمارستان «الحبوبی» 45 مجروح از نیروهای امنیتی و دو مجروح از تظاهرات کنندگان و بیمارستان «الحسین» 22 مجروح از نیروهای امنیتی و یک تظاهرات کننده و بیمارستان «الرحمن» 40 مجروح از نیروهای امنیتی را در خود جای داده است.
از سوی دیگر یک منبع امنیتی به شفق نیوز عراق اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس در استان «ذی قار» در جنوب عراق یک وکیل به نام «حیدر جابر العبودی» را در منطقه «الشطره» در شمال این استان از ناحیه شکم هدف تیراندازی قرار داده و زخمی کرده‌اند و وی به بیمارستان آموزشی «الحسین» منتقل شده و وضعش وخیم است.
همزمان «عبدالخالق العزاوی» عضو کمیته تحقیق درباره حوادث ذی قار اعلام کرد که این کمیته گزارش خود را به دستگاههای ذی ربط درباره این حوادث تحویل داده است تا اقدامات لازم انجام شود.
وی افزود: تاخیر در تصمیم گیری مسئولیتش با دولت است به ویژه که کمیته علت بروز این ناآرامی‌ها را مشخص کرده است. از دولت و وزیران امنیتی می‌خواهیم که قبل از اینکه دیر شود، تحرکی برای سرو سامان دادن به اوضاع استان ذی قار به عمل آورند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین