تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
plusresetminus
حزب الله:رسانه‌های خبری از کشف اجساد و لاشه‌هایی در محل سقوط هواپیمایی ۷۳۷ اندونزی خبر دادند.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۸۲۲
کشف اجساد و لاشه‌هایی در محل سقوط هواپیمای اندونزی/ شناسایی محل جعبه‌های سیاه هواپیما
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در پی سقوط هواپیمای ۷۳۷ اندونزی در روز گذشته، رسانه‌های خبری از کشف اجساد و لاشه‌هایی در محل سقوط این هواپیما خبر دادند.
 
بنا بر این گزارش، غواصان امروز، یکشنبه موفق شدند بخش‌هایی از اجساد، لاشه هواپیما و لباس‌هایی را از آب‌های نزدیک جاکارتا، پایتخت اندونزی پیدا کنند.
 
مقامات اندونزی اعلام کردند توانسته اند محل دو جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده اندونزی را امروز مشخص کنند؛ مسأله‌ای که می‌تواند امری حیاتی برای مشخص کردن علت این هواپیمای سقوط کرده اندونزیایی با ۶۲ مسافر باشد.
 
«Soerjanto Tjahjanto,» ریاست آژانس ایمنی حمل و نقل اندونزی در سخنانی گفت: ما محل دو جعبه سیاه را مشخص کرده ایم.
 
هواپیمای بوئینگ ۷۳۷- ۵۰۰ شرکت هواپیمایی «سریویجایا ایر» ۴ دقیقه پس از برخاستن از «فرودگاه بین‌المللی سوئکارنو-هتا» در جاکارتا بعد از ظهر روز گذشته ارتباطش با برج مراقبت قطع شد.
 
از سوی دیگر، وزارت حمل و نقل اندونزی اعلام کرد یک کشتی نظامی موفق شده سیگنالی از این هواپیمای سقوط کرده را دریافت کند و غواصان لاشه این هواپیما را در عمق ۲۳ متری از سطح اب پیدا کرده اند.
 
«جوکو ویدودو» رئیس جمهور اندونزی با اعلام تسلیت عمیق خود از این حادثه از شهروندان خواسته است تا با همدیگر دعا کنند تا اجساد قربانیان پیدا شود.
 
بر اساس جستجو‌هایی که در حال انجام است، به نظر می‌رسد امیدی برای نجات زنده هیچ کدام از مسافران وجود ندارد. طبق اعلام مقامات حاضر در صحنه حادثه، یک لباس بچه، یک تایر و چرخ شکسته، جلیقه‌های نجات و لاشه‌هایی از هواپیما تا کنون کشف شده است.
 
طبق اعلام مقامات اندونزی، تمامی ۶۲ سرنشین این هواپیما اندونزیایی بودند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین