تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
plusresetminus
حزب الله: بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید مسائل روحی و روانی در داربی پایتخت از اهمیت زیادی برخوردار است.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۷۹۹
محمودی: مسائل روانی در داربی تعیین کننده است/ پرسپولیس شرایط خوبی ندارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کاظم محمودی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال  درباره داربی ۹۴ پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در بازی معوقه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: داربی‌های پایتخت معمولا شرایط خودش را دارد و نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از نتیجه بازی کرد. شاید تیمی که به لحاظ فنی از رقیب ضعیف‌تر باشد بتواند نتیجه بازی را به نفع خود تمام کند. همچنین معمولا تیمی که به لحاظ روحی و روانی، شرایط بهتری داشته، عملکرد بهتری در داربی داشته است.
او ادامه داد: به نظر من به شرایط جدول هم نمی‌شود نگاه کرد و چیزی که می‌تواند در داربی بسیار تعیین کننده باشد مسائل روانی است که از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به حساسیتی وجود دارد. باید بازیکنان طوری مدیریت شوند که داربی برایشان خیلی بزرگ نشود و مثل بازی‌های دیگر باشد تا شاهد بازی با کیفیتی باشیم. امیدواریم بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم چون به خاطر مسائل روحی و روانی در برخی داربی‌ها شاهد بازی خوبی نبودیم.
بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط فعلی آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال به همراه چند تیم دیگر امسال شرایط بهتری نسبت به بقیه رقبا دارند. پرسپولیس به لحاظ روحی و روانی بعد از فینال آسیا شرایط خوبی ندارد. من شناخت خوبی از محمود فکری دارم و امیدوارم همراه با استقلال بتواند شرایط خوبی در داربی رقم بزند.
محمودی افزود: خط حمله استقلال بسیار خوب است اما در مقابل تیم پرسپولیس خط دفاع خوبی دارد. این تقابل می‌تواند جذاب و دیدنی باشد اما اینکه تیم‌ها در داربی احتیاط را مد نظر قرار بدهند، بازی روند جذابی به خود نمی‌گیرد و شاهد یک بازی کسل کننده خواهیم بود.
او خاطرنشان کرد: نقطه ضعف استقلال در کارهای دفاعی است و فکر می‌کنم آبی‌ها در کار تیمی مشکل دارند و باید به آن توجه کنند. در مقابل پرسپولیس هم در خط حمله مشکل دارد و با این وجود باید دید این نقاط ضعف چه نتیجه‌ای را رقم می‌زند.
بازیکن پیشین استقلال درباره خاطراتش از داربی گفت: همه بازی‌ها برای من خاطره است و بازی‌های خیلی سنگینی ما در آن موقع تجربه کردیم. زمان ما حساسیت بیشتر می‌شد چون به ما می‌گفتند مواظب باشید تماشاگران به هیجان بیش از حد روی نیاورند. در آن زمان تیم استقلال در اوج بود مقام‌های مختلفی از جمله نایب قهرمانی آسیا را کسب کرده بود و در آن دوره ما شرایط خیلی خوبی داشتیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین