تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
plusresetminus
حزب الله:نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی فرمایشات مقام معظم رهبری درباره‌ی ممنوعیت ورود واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس را حکیمانه خواند و گفت که بعد از بیانات ایشان ضد انقلاب‌ها و اپوزیسیون حاشیه‌هایی را درست کرده‌اند.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۷۸۴
فرمایشات رهبری درباره ممنوعیت ورود واکسن کرونا از انگلیس و آمریکا حکیمانه است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) به وزرای نفت و نیرو اظهار کرد: با قطع گاز نیروگاه تبریز آنها ملزم به استفاده از مازوت شده‌اند که این باعث آلودگی هوای تبریز در هفته‌های گذشته شده است.
وی ادامه داد: طبق اعلام محیط زیست شاخص آلودگی هوای تبریز طبق ذرات ۲.۵ میکرون تا ۱۵۷ بالا رفت این وضعیت هوا برای تمامی گروه‌های سنی ناسالم است، از طرف دیگر طبق گزارش مرکز پالایش کیفیت هوا در تبریز، محیط زیست تبریز شاخص را ۱۱۹ اعلام کرده که این هوا هم برای گروه‌های حساس ناسالم است، لذا از وزرای نفت و نیرو درخواست دارم که گاز نیروگاه تبریز را وصل کند، چون هنوز به سقف تولید سال گذشته هم نرسیده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین از دانشمندان برای ساختن واکسن کرونای ایرانی قدردانی کرد و به آنها دست مریزاد گفت.
میرتاج‌الدینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ممنوعیت واردات واکسن کرونا از انگلیس و آمریکا تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمایش حکیمانه‌ای داشتند که ورود واکسن کرونا از انگلیس و آمریکا به کشور ممنوع است. بعد از بیانات ایشان در فضای مجازی همه ضد انقلاب‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و اپوزیسیون خارجی نسبت به این مساله واکنش نشان داده و حاشیه درست کردند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین