کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد یک نماینده از افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما

ایسنا , 21 دی 1399 ساعت 9:40

حزب الله:
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند افزایش قیمت غیرقانونی بلیت پروازها تاکید کرد که ما از وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری انتظار داریم به قول هایی که در خصوص قیمت بلیت هواپیما داده اند عمل کرده و جلوی افزایش غیر قانونی قیمت ها را بگیرند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اسماعیل حسین زهی با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی تاکنون چندین جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری و نمایندگان ایرلاین ها در زمینه قیمت بلیت پروازها برگزار کرده است. اما در همه این جلسات تاکید شد که ایر لاین ها حق افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصد ندارند، اما امروز شاهد هستیم در برخی از مسیرها بلیت پروازها بیش از ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: درست است که رعایت محدودیت های پروازی برای اجرای پروتکل های بهداشتی هزینه ای بر دوش ایرلاین ها گذاشته است اما بنا بود افزایش قیمت در چارچوب قانون صورت گیرد. امروز شاهد هستیم که قیمت بلیت زاهدان به تهران از ۴۰۰ هزار تومان به ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: مردم شهرهایی که در فاصله دور از مرکز ساکن هستند و مجبور هستند برای انجام امور اداری به پایتخت مراجعه کنند این هزینه را باید چگونه بپردازند؟ مردم مناطق محروم که برای انجام امور درمانی خود مجبور به حضور در مرکز کشور هستند چگونه قادر به پرداخت این هزینه های سنگین خواهند بود؟

حسین زهی در پایان تاکید کرد: ما از وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری انتظار داریم به قول هایی که در خصوص قیمت بلیت هواپیما داده اند عمل کرده و جلوی افزایش غیر قانونی قیمت ها را بگیرند.


کد مطلب: 244741

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/244741/انتقاد-یک-نماینده-افزایش-بیش-۶۰-درصدی-قیمت-بلیت-هواپیما

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com