تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
plusresetminus
حزب الله: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تحریف حقایق، آگاهانه باشد یا ناآگاهانه مبتنی بر اقدام ستون پنجمی دشمن است، گفت: خیانتی که تحریف انجام می‌دهد خیلی بیشتر از حمله مستقیم دشمن است.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۷۲۰
جریان تحریف، ستون پنجم دشمن است/ امید دولت از خارج قطع شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص نحوه اجرای راهبرد «خنثی کردن تحریم‌ها» گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با آسیب شناسی کل اقتصاد ایران و با در نظر گرفتن این واقعیت که اگر آسیب‌ها برطرف نشود با تحریم دوباره آسیب بیشتری می‌بینیم، تدوین شد.
وی سیاست‌های اقتصادی مقاومتی را مرتبط با کل عرصه‌های اقتصادی مانند تولید، تجارت و انرژی و نیز عرصه‌های دیگری مانند فرهنگ و مدیریت برشمرد و افزود: تمام سیاست‌هایی که می‌تواند اقتصاد را تقویت کند در اقتصاد مقاومتی تدوین شده بنابراین، راه حل خنثی کردن تحریم‌ها، اجرای این سیاست هاست.
رضایی تاکید کرد: اگر همین امروز دولت، مجلس و کارآفرینان، نگاهشان را به خارج رها کنند و امیدی به دیگران نداشته باشند و اقدام به تقویت تولید ملی طبق اقتصاد مقاومتی کنند تحریم‌های اقتصادی، خنثی می‌شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به اقدام برخی رسانه‌ها در تحریف سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص خنثی کردن تحریم‌ها تصریح کرد: متأسفانه نوعی بریدگی در نخبگان کشور ایجاد شده است؛ نخبگان ایران انسان‌های باهوش، باسواد و آگاه از تاریخ ایران و جهان‌اند، اما عده قلیلی از فعالان رسانه‌ها و فضای مجازی هم هستند که بریدند و روحیه شان را از دست دادند.
وی افزود: این افراد سعی می‌کنند عقایدشان را به جای عقاید دیگران حتی ائمه جمعه القا و بزرگ نمایی کنند و به خورد مردم دهند.
رضایی این تحریف را دارای دو اشکال اساسی دانست و تاکید کرد: نخست آنکه اصل این کار اشتباه است و دیگر آنکه نباید به خودشان اجازه دهند که بیانات بالاترین مقام کشور را که علمدار حرکتی ملی و سنگر اصلی مقاومت در برابر دشمن است به صورت جملات تقطیع شده به نحوی بیان کنند که موید عقاید غلط خودشان است.
وی افزود: این کار اشتباهی بود و نباید تکرار شود؛ ما اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و بر اساس آنچه رهبر انقلاب می‌گویند باید وحدت و اراده ملی داشته باشیم و صف واحد تشکیل دهیم.
رضایی گفت: اگر عده‌ای از نخبگان رسانه‌ها بخواهند در این خصوص تقطیع کنند اراده ملی را می‌شکنند و این درست نیست و آسیب جدی به کشور وارد می‌کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین درباره راهکار شکست جریان تحریف اظهار داشت: تحریف حقایق، آگاهانه باشد یا ناآگاهانه مبتنی بر اقدام ستون پنجمی دشمن است. ستون پنجم کارش این است که وقتی دشمن از مقابل حمله می‌کند، پشت جبهه خودی را تضعیف و تخلیه می‌کنند و خیانتی که تحریف انجام می‌دهد خیلی بیشتر از حمله مستقیم و رویاروی دشمن است.
وی تحریف را سبب مخدوش شدن عقاید و باورهای مردم، تضعیف مقاومت و حتی شکست هر ملت برشمرد و افزود: تحریف حقایق؛ آگاهانه یا از روی ناآگاهی به شکست ملت ایران در مقابل بدترین دشمنان تاریخ کمک می‌کنند.
منبع : صداوسیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین