تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
plusresetminus
حزب الله: ارتباط رادیویی یک هواپیمای متعلق به خطوط هوایی اندونزی، اندکی پس از برخاستن قطع شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۴۷۱۴
احتمال سقوط بوئینگ ۷۳۷ اندونزی در آب/ کشف اجساد و لاشه هایی در شمال جاکارتا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، یک هواپیمای اندونزیایی متعلق به شرکت «سریویجایا ایر» (Sriwijaya Air) اندکی پس از برخاستن از فرودگاه جاکارتا، پایتخت اندونزی، تماسش با برج مراقبت قطع شد.
همچنین خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ نیز به نقل از آژانس جستجو و نجات اندونزی گزارش داد هوپیمای شرکت سریویجایا ایر اندکی پس از برخاستن از جاکارتا، ارتباطش با مقامات هوانوردی اندونزی قطع شد. طبق اعلام این خبرگزاری آمریکایی، داده‌های پایگاه سوئدی «فلایت رادار ۲۴» که موقعیت پرواز‌ها را به شکل زنده نشان می‌دهد، این هواپیما یک بوئینگ از سری ۷۳۷-۵۰۰ بوده است.
شبکه دویچه وله آلمان نیز اعلام کرد طبق اطلاعات بدست آمده از ردیابی این هواپیما، مسیر این پرواز به ساحل شما جاکارتا پس از آنکه ارتفاعش را از دست داده، منتهی شده است.
همچنین پایگاه فلایت رادار ۲۴ در حساب توییتری خود اعلام کرد پرواز SJ۱۸۲ شرکت سریویجایا در ارتفاع بیش از ۱۰ هزار پایی و پس از آنکه تنها ۴ دقیقه از فرودگاه جاکارتا برخاسته بود، گم شد.
خبرگزاری رویترز نیز از کشف بخش‌هایی از لاشه یک هواپیما در شمال جاکارتا که به نظر می‌رسد متعلق به هواپیمای سریجیوایا ایر است، خبر داد.
همچنین برخی خبرنگاران اعلام کرده اند تصاویر و فیلم از نخستین خبرنگاران در صحنه حاکی از خبر‌های خوبی نیست و قطعاتی از یک هواپیمای کوچک مشاهده شده است.
روزنامه ریپابلیکای اندونزی اعلام کرده این هواپیما ۵۹ سرنشین داشته است. شرکت سریویجایا ایر اعلام کرده در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر در خصوص این پرواز، پیش از آنکه هرگونه بیانیه‌ای دهد، است.
خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری با اعلام سقوط این هواپیمای مسافربری اندونزیایی در داخل آب، از کشف اجساد و لاشه‌هایی خبر داد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین